شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

ورمرزیار در گفتگو با مهر:

اختلاف مجیدی و غفوری به تیم ضربه خواهد زد / فجر حریف آسانی نیست

اختلاف مجیدی و غفوری به تیم ضربه خواهد زد / فجر حریف آسانی نیست

کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه اختلاف مجیدی و غفوری به تیم ضربه خواهد زد، گفت: سرمربی می‌توانست این اتفاق را مدیریت کند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر و در خصوص دیدار روز چهارشنبه استقلال برابر فجر سپاسی شیراز گفت: استقلال در بازی گذشته خود برابر تراکتور یک برد حساس را در خارج از خانه به دست آورد و با این پیروزی همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند. آبی‌ها مقابل تراکتور می‌توانستند به دو گل دیگر هم دست پیدا کنند اما تیر دروازه و خوش شانسی تراکتور مانع از این اتفاق شد.

وی در خصوص دیدار آبی پوشان برابر فجر سپاسی تأکید کرد: فجر روزهای خوبی را در لیگ پشت سر نمی‌گذارد. این تیم شروع خوبی در ابتدای فصل داشت اما رفته رفته مشکلات زیادی پیدا کرد و الان اوضاع خوبی در جدول ندارد ولی نباید استقلال فکر کند با شرایطی که این تیم دارد به راحتی می‌تواند فجر را شکست دهد. فجر سپاسی حریف آسانی برای استقلال نخواهد بود و با تمام وجود تلاش خواهد کرد همانند دور رفت اجازه ندهد استقلال بازی را با برد به پایان برساند. مجیدی باید برای این دیدار هوشیارانه عمل کند تا همانند بازی‌های قبل سه امتیاز بازی را از آن خود کند.

ورمزیار در مورد اتفاقی که در تمرین استقلال به وجود آمده و سرمربی تیم، کاپیتان را از تمرینات منع کرده است، اظهار داشت: در شرایطی که مرادمند و یزدانی وارد بحث سربازی شده و حاشیه زیادی برای استقلال به وجود آمده است، اتفاق روز گذشته در تمرین استقلال هم به حاشیه‌های بیشتری دامن خواهد زد. مجیدی باید این موضوع را مدیریت می‌کرد و اجازه نمی‌داد کار به رسانه‌ها کشیده شود. ضمن اینکه او باید کسانی که اطراف او هستند و اخبار محرمانه تیم را به بیرون انتقال می‌دهند، شناسایی کند تا تیم دچار حواشی بیشتری نشود. اعتقاد دارم مدیرعامل و اعضای کادر فنی نقش مهمی در بازگرداندن آرامش به اردوی استقلال دارند و آنها می‌توانند با یک نشست با سرمربی و حتی کاپیتان، این مشکل را برطرف کرده تا استقلال بیشتر از این از حواشی ضربه نخورد.

کاپیتان پیشین استقلال در خصوص انتقاداتی که از سرمربی تیم به خاطر زیبا بازی نکردن استقلال صورت می‌گیرد، گفت: برای رسیدن به قهرمانی باید حریفان را شکست داد. حالا چه با زیبایی و چه با یک بازی غیر زیبا. استقلال توانسته در سخت‌ترین شرایط با بردهای اقتصادی، همچنان در صدر باقی بماند. این تیم می‌تواند به قهرمانی دست پیدا کند حتی اگر زیبا هم بازی نکند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله‌ای که می‌تواند استقلال را از قهرمانی در این فصل چه در لیگ و چه در حذفی دور کند، ورود به حاشیه‌ها ا ست. اتفاقی که در چند سال گذشته، ضربه‌های بدی به استقلال زد. مجیدی تجربه بالایی در استقلال دارد و باید با یک مدیریت صحیح و همدل کردن بازیکنان اجازه ورود حواشی را نداده تا آبی پوشان بتوانند در پایان فصل و به گفته خود سرمربی جام را در دستان ووریا غفوری ببینند.