شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#رئیسه مجلس#طرح صیانت

تذکرات برخی از نمایندگان به هئیت رئیسه مجلس درباره طرح صیانت

در جریان جلسه علنی امروز مجلس برخی از نمایندگان با انتقاد از تصویب کلیات طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی تذکراتی را به هئیت رئیسه مجلس ارائه کردند.

خبرگزاری میزان - کمیسیون ویژه بررسی طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی روز گذشته با ۱۸ رای موافق کلیات طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی را تصویب کرد.

امروز در جریان جلسه علنی مجلس برخی از نمایندگان حاضر در کمیسیون با انتقاد از این مسئله تذکراتی را به هئیت رئیسه مجلس داشتند.
 
هادی بیگی نژاد در همین زمینه گفت: اما امروز عده‌ای سوپرمن بازی در می‌آورند و از این طرح انتقاد می‌کنند.

وی ادامه داد: علیرغم اینکه کمیسیون مشترک جلسات زیادی را برای بررسی این طرح برگزار کرد، اما معاونت قوانین می‌گوید باید از دستور کار خارج شود، چرا با دست خودمان، خودمان را نابود می‌کنیم، این چه رفتاری است. در این رابطه از رئیس و تیم رسانه‌ای گلایه داریم؛ تا کی باید جوابگوی این رفتار‌ها باشیم و چند بار جواب یک مسئله را بدهیم. 
 
مهرداد گودرزوندچگینی در همین زمینه گفت: بررسی طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی طبق اصل ۸۵ قانون اساسی یکی از مشکلاتی بوده که موجب شده در اثر آن توهین‌های زیادی به مجلس صورت بگیرد علیرغم اینکه کمیسیون ویژه طرح مذکور، جلسات متعددی را با صاحب نظران برگزار کرده، اما به دلیل اینکه این طرح در صحن علنی مورد بررسی قرار نگرفته توهین‌های زیادی به مجلس صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: از هیئت رئیسه درخواست دارم که این طرح در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد تا شاید از این توهین‌ها به همکاران جلوگیری شود. 
 
 
 
انتهای پیام/