شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##دانلود#تقویم#1401#لست#سکند#کیفیت#عالی

دانلود تقویم 1401 لست سکند با کیفیت عالی

دانلود تقویم 1401 لست سکند با کیفیت عالی

بالاخره به ماه آخر سال رسیدیم و تقویم 1401 از راه رسیده که اگر قرار است برای سال جدیدتان برنامه‌ریزی کنید، با دانلود تقویم 1401 این امکان برایتان فراهم شود. البته در کنار برنامه‌ریزها، بعضی‌ها هم تقویم 1401 را زودتر می‌بینند که از تعطیلی‌ها و مناسبت‌هایش باخبر شوند! شما جزو کدام دسته‌اید؟ کنجکاو تعطیلی‌ها یا برنامه‌ریز برای سال 1401؟  

تقویم از آن لوازم زندگی روزمره ما آدم‌هاست. از آن ملزوماتی که ممکن است طی 24 ساعت شبانه‌روز بارها نگاهش کنید و از آن برای تنظیم کارهایتان استفاده کنید. افراد در استفاده کردن از تقویم به گروه‌های مختلفی تقسیم می‌شوند، از آنهایی که در عرض یک ساعت بارها تقویم را برای تنظیم قرارهای روزانه نگاه می‌کنند گرفته تا آنهایی که ماه‌ها می‌آیند و می‌روندصفحه تقویم روی یک ماه در خانه‌شان می‌خشکد و ورق نمی‌خورد! 

 تقویم 1401 لست سکند آماده است تا به استقبال قرن جدید برویم. امسال هم مثل هر سال امیدواریم که سال نکویی باشد. شاید مثل دو نورزی که گذشت، آرزوی امسالمان هم باشد که در سال جدید دیگر خبری از دنیای ماسک و الکل و دلهره‌های عجیب کرونایی نباشد! دیگر به هر جا که دلمان خواست بی‌نگرانی از چه پیش خواهد آمد، چمدان ببندیم و سفر کنیم و خلاصه با یک دل راحت در تورهای نوروز 1401 شرکت کنیم و خاطرات روزهای بعد از کرونا را تجربه کنیم.

تقویم 1401 لست سکند، به صورت اختصاصی و در بالاترین کیفیت تهیه شده. هم می‌توانید روی عکس‌ها کلیک کنید و آنها را با کیفیت عالی ببینید و هم امکان دانلود یکجا کل تصاویر تقویم 1401 با کیفیت عالی وجود دارد.

راستی! اهل استفاده از تقویم‌های الکترونیکی هستید یا همچنان از فروشگاه‌ها تقویم کاغذی می‌خرید؟ هر کدام از این تقویم‌ها استفاده خودش را دارد و مهمتر از آن، هر فردی ممکن است با یکی از این‌ها راحت‌تر باشد. امّا معمولا دوستداران محیط زیست، طرفدار تقویم الکترونیکی هستند؛ چون برای تهیه آن کاغذ مصرف نمی‌شود. البته ویژگی دیگر تقویم الکترونیکی این است که همیشه و همه جا همراهتان است. 

اگر به تقویم‌های هر ساله لست سکند دقت کرده باشید، تعدادی از جاذبه‌های بی‌نظیر و چشم‌نواز دنیا برای بکگراند هر ماه انتخاب شده که اگر دوست داشته باشید با آن جاذبه آشنا شوید، نام جاذبه و مکانش در پایین تصویر درج شده است. ضمن اینکه مناسبت‌ها مهم تقویم رسمی هم در توضیحات هر روز آمده است و تعطیلات با رنگ قرمز مشخص شده‌اند.

امیدواریم تقویم 1401 و قرن جدید برایتان پر از رخدادهای پر امید باشد...

 


دانلود تقویم سال 1401 با بالاترین کیفیت


 

با کلیک بر روی گزینه «دانلود یکجای کل ماه‌ها»می‌توانید فایل فشرده شده این تقویم را یکجا دریافت کنید. 

دانلود یکجای کل ماه‌ها (فایل Zip)

با کلیک بر روی هر ماه نیز می‌توانید پس زمینه با سایز اصلی مربوط به آن ماه را دریافت کنید

فروردین 1401

فروردین

اردیبهشت 1401

اردیبهشت

خرداد 1401

خرداد

تیر 1401

تیر

مرداد 1401

مرداد

شهریور 1401

شهریور

مهر 1401

مهر

آبان 1401

آبان

آذر 1401

آذر

دی 1401

دی

بهمن 1401

بهمن

اسفند 1401

اسفند

 

 

تذکر: مرجع تقویم لست سکند، تقویم رسمی کشور اعلام شده از سمت موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران است، بنابراین مسئولیت درج اشتباه در مناسبت‌ها یا تاریخ، به عهده لست سکند نیست.