مهدی صمدیان‌تبار، کارشناس تکواندو، درباره تکرار رقابت‌های انتخابی تیم‌ ملی به دلیل اعتراض پومسه‌رو‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: با توجه به اینکه مدتی است از پومسه و اتفاقات رخ داده در این رشته دور هستم خیلی نمی‌توانم نظر دقیقی داشته باشم اما اگر تکرار شود و بخش داوری هم عملکرد مناسبی داشته باشد بعید می‌دانم تغییری در لیست انجام شود و در صورت تکرار و مشخص شدن نفرات نهایی حرف‌وحدیث‌ها پایان می‌یابد. تیم‌ ملی به آرامش احتیاج دارد و امیدوارم شاهد این مسئله در پومسه باشیم.

وی در مورد نتیجه احتمالی ملی‌پوشان در رقابت‌های قهرمانی جهان گفت: پومسه ایران زمانی روی سکوی قهرمانی بود و این نشان می‌دهد که واقعا تکواندوکاران ایران پتانسیل قهرمانی را دارند اما شرایط این روزهای ما کاملا با دو سال قبل متفاوت است. ویروس کرونا به تیم‌ ملی خیلی آسیب زد و حالا هم زمان زیادی باقی نمانده با توجه به اتفاقات رخ داده و حواشی پیش‌ آمده قهرمانی دور از ذهن به نظر می‌‌رسد اما با این حال برای تیم آرزوی موفقیت دارم.

صمدیان‌تبار با اشاره به حضور هادی ساعی در راس فدراسیون تکواندو بیان کرد: قبل از هر چیزی باید از عملکرد 21 ساله آقای پولادگر تشکر کنیم که در آن دوره توجه خوبی به رده‌های سنی صورت گرفت و روزهای خوب تکواندو و درخشش این رشته در میادین به ویژه المپیک همه مربوط به زمان حضور وی در راس فدراسیون است اما به هر شکل ضعف‌هایی هم وجود داشته که باید این مشکلات مرتفع شود. هادی ساعی هم از قهرمانان به نام ورزش ایران است و امیدوارم با انتخاب مشاوران خوب در کنار خود مسیر سختی که پیش رو دارد را هموارتر کند و مانند دوران قهرمانی در عرصه مدیریت نیز نام خوشی از خود به جا بگذارد.

انتهای پیام//