شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور#آیت الله#مسلمان

آیت الله رئیسی: ظرفیت‌های بسیاری در کشورهای همسایه وجود دارد که باید احیا شود

رئیس جمهور در نشست با تجار و فعالان اقتصادی قطری و ایرانی تاکید کرد: بسیاری از ظرفیت‌هایی که در جمهوری اسلامی ایران، در کشور‌های منطقه، کشور‌های مسلمان و همسایه وجود دارد کمتر مورد توجه قرار گرفته است؛ این ظرفیت‌ها باید احیا شود.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان روز سه شنبه در جریان سفر خود به کشور قطر در نشست تخصصی با تجار و فعالان اقتصادی قطری و ایرانی، گفت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط همسایگی استوار است و معتقدیم ظرفیت‌های بسیاری در کشور‌های همسایه وجود دارد که این ظرفیت‌ها باید احیا شود.

آیت الله رئیسی خاطر نشان کرد: بخش اندکی از این ظرفیت‌ها امروز مورد توجه قرار گرفته و بسیاری از ظرفیت‌های جمهوری اسلامی ایران، کشور‌های منطقه، کشور‌های مسلمان و همسایه مغفول مانده است که باید در جهت رفاه ملت‌ها فعال شود

رئیس جمهور تاکید کرد: امروز سیاست ما در جهت احیای این ظرفیت‌ها و فعال شدن سیاست ارتباط با همسایگان است. روابط سیاسی، اقتصادی، تجاری، گردشگری و فرهنگی بین کشور‌های منطقه بیش از گذشته باید شکل گیرد.

در حال تکمیل...