شهر خبر

نویدکیا:

هر دو تیم به امتیاز بازی نیاز دارند/ هواداران را درک می‌کنم

هر دو تیم به امتیاز بازی نیاز دارند/ هواداران را درک می‌کنم

اصفهان- سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: هر دو تیم به سه امتیاز شهرآورد اصفهان نیاز دارند و این موضوع به جذابیت بازی کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا شامگاه سه‌شنبه در نشست خبری قبل از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: فکر می‌کنم دربی اصفهان یکی از بهترین دربی‌های ایران است که هرساله برگزار می‌شود و همواره جدا از نتیجه برد و باخت بازی‌های جذابی نیز بوده است.

وی افزود: همیشه دربی‌های اصفهان جذاب بوده و امیدوارم فردا نیز به همین نحو باشد و هواداران از دیدن این بازی لذت ببرند، باید واقع نگر باشیم، این بازی برای هر دو تیم فوق العاده حساس است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: هر دو تیم به سه امتیاز بازی فردا نیاز دارند و واقعاً فکر می‌کنم این بازی در لیگ خیلی تأثیرگذار است و به خاطر همین هر دو تیم با تمام وجودشان برای این بازی تلاش می‌کنند که بتوانند امتیاز خوبی بگیرند و ما نیز تمام خود را می‌کنیم.

انگیزه سپاهان برای جبران

وی تصریح کرد: هفته گذشته نیز بازی خوبی انجام ندادیم و این یک واقعیت است، امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی مقابل تیم خوب ذوب آهن انجام دهیم و بتوانیم امتیاز کامل این بازی را کسب کنیم.

نویدکیا با اشاره به حل مشکل خلق موقعیت در تیمش اضافه کرد: بالاخره در فوتبال بعضی اوقات این اتفاقات می‌افتد اما این همیشگی نیست و امیدوارم با تمریناتی که کردیم و حرف‌هایی که با بچه‌ها زدیم بتوانیم بازی خوبی انجام دهیم، اینکه بازی بی‌کیفیتی انجام دادیم هفته گذشته یک واقعیت بود و امیدوارم فردا با تلاش بچه‌ها بازی هفته قبل را جبران کنیم.

وی در خصوص مصدومیت و محرومین سپاهان برای این بازی تصریح کرد: یاسین سلمانی برای این بازی مصدومیت جزئی دارد که احتمالاً از او استفاده نکنیم، همچنین حسن شوشتری به دلیل آسیب دیدگی در این بازی غایب است و محرومی نیز نداریم.

گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به اینکه نتیجه بازی ممکن است روی نیمکت یکی از دو تیم تأثیرگذار باشد، ابراز داشت: نمی‌دانم، اگر منظور شما این است که اگر یک تیم ببازد اتفاق خاصی می‌افتد، برای ما که چنین چیزی نیست، در مورد سمت مقابل خبری ندارم.

وی در خصوص میزبانی عربستان از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: دلمان می‌خواست میزبانی آسیایی بگیریم، اما با این شرایط که پیش آمد قطعاً به ما میزبانی نمی‌دهند و مسلم است که شانس عربستان بیشتر است، ما گروه سختی داریم اما بازیکنان باکیفیتی داریم که بتوانیم از فوتبال کشورمان و سپاهان دفاع کنیم.

نویدکیا خطاب به هواداران اظهار داشت: می‌دانم خیلی شرایط امسال برای آنها خوب نبوده، درک می‌کنم که ناراحت هستند زیرا خودم نیز همین حال را دارم خودم هم مثل آنها این تیم را دوست دارم و باید همه دست به دست هم دهیم تا شرایط تیم را بهبود دهیم.