شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#بازیکنان#فولاد#نفت

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان:

ریسک کردم و به مسجدسلیمان آمدم/ بازیکنان با تمام وجود بازی کنند

ریسک کردم و به مسجدسلیمان آمدم/ بازیکنان با تمام وجود بازی کنند

اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان استرس و نگرانی را از مهمترین علت‌های شکست‌های متوالی این تیم عنوان کرد و گفت: امیدواریم از بازی مقابل فولاد خوزستان، بازیکنان با تمام وجود بازی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال با بیان اینکه نفت مسجدسلیمان مدتهاست که در پایین جدول است، تاکید کرد: به همین علت اعتماد به نفس نفرات از بین رفته که تمام تلاش ما باید نگرانی و ترس آنها را برطرف کنیم.

وی با اشاره به بازی فردا مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد مجموعه و تشکیلات بسیار خوبی دارد و امیدواریم با تمام وجود بازی کنیم و از این بازی با دست پر به مسجدسلیمان برگردیم.

فکری به صدور مجوز بازیکنان جدید نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود: امروز به ما خبر دادند که کارت بازی نفرات صادر شده و می‌توانیم از آنها برای بازی فردا استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان در ابتدای فصل خوب بسته نشده و به همین علت به نظر می‌رسد امسال فصل سخت‌تری خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: از نظر عاطفی وابستگی دارم و علاقه‌ای بین من و مردم مسجدسلیمان وجود دارد و هر زمانی که به من احتیاج داشته باشد، دوست دارم به این تیم کمک کنم.

وی تصریح کرد: ریسک کردم و بار دیگر به مسجدسلیمان آمدم و امیدوارم بتوانیم با کمک هم تلاش کنیم تا تیم در لیگ برتر بماند.

در هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، تیم‌های فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه عصر فردا در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان مقابل یکدیگر صف آرایی می‌کنند.