شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#راهیان نور#قزوین

آغاز اردوی راهیان نور دانشجویان قزوین پس از وقفه ۲ ساله

مسئول بسیج دانشجویی استان قزوین از آغاز اردو‌های راهیان نور دانشجویی و سفر به مناطق عملیاتی جنوب پس از دو سال وقفه خبر داد.

راهیان نور دانشجویان

به گزارش ایکنا از قزوین، به نقل از روابط عمومی بسیج دانشجویی استان، عباس کاظمی، فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان قزوین، با اعلام خبر آغاز ثبت‌نام راهیان نور دانشجویی در قزوین گفت: مجموع فعالیت‌های بسیج در سطح کشور در راستای افزایش معنویت در فضای عمومی جامعه است و یکی از بزرگترین ظرفیت‌ها برای گسترش معنویت در جامعه راهیان نور است که ظرفیت آن قابل مقایسه با دیگر فعالیت‌ها نیست و همین موضوع عظمت آن را نشان می‌دهد.

کاظمی ضمن اشاره به تأکید مقام معظم رهبری بر نقش فناوری راهیان نور در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: از برکات راهیان نور انتقال فرهنگ مقاومت و شهادت به نسل‌های جوان بوده است.

وی در ادامه گفت: با بیان اینکه برای برگزاری این مراسم همه جوانب و ملاحظات بهداشتی در نظر گرفته شده است، افزود: زمان برگزاری این مراسم برای برادران از ۱۶ لغایت ۲۰ اسفند و برای خواهران از ۲۱ لغایت ۲۵ اسفند سال جاری خواهد بود.

وی در پایان با بیان اینکه دانشجویان با تزریق واکسن کرونا می‌توانند در این اردو ثبت نام کنند، گفت: دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند با مراجعه و پیگیری از حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها نسبت به ثبت نام در این اردو اقدام کنند.

انتهای پیام