شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بهمن موتور

اینرودز بهمن موتور، جدیدترین کارگو ون حمل بار سبک شهری در کارخانه بهمن موتور معرفی شد

به گزارش car.ir مراسم رونمایی از اینرودز، جدیدترین ون حمل بار کشور امروز طی مراسمی با حضور برخی از رسانه ها در محل کارخانه شرکت بهمن موتور برگزار خواهد شد. این مراسم به دلیل محدودیت های کرونایی با تعداد محدودی از خبرنگاران در حال انجام است. 

بیوک علیمرادلو در صحبت‌های خود در مورد خودروی اینرودز گفت: این خودرو تا به‌حال مشابهی در بازار کشور نداشته و با توجه به توسعه و افزایش خورده فروشی ها و کسب و کارهای آنلاین پیش بینی میشود که عرضه اینرودز به بازار با استقبال خوبی از سوی مشتریان و صاحبان این کسب و کارها برخوردار شود.

مدیر عامل بهمن موتور افزود:  کامیون امپارو با پیشرانه 500 اسب بخار و گیربکس اتوماتیک 12 سرعته zf آلمان و مجهز به سیستم های هشدار انحراف از مسیر و ترمز اضطراری هوشمند و سیستم کنترل پایداری الکترونیکی و ... نیز از هفته آینده معرفی خواهد شد. تولید نمونه های اولیه این کامیون کشنده در قزوین آغاز شده است.

در ادامه مهندس ضرابیان عضو هیات مدیره گروه بهمن موتور با اشاره به شکوفایی گروه بهمن در سال ۱۴۰۰ وعده عرضه محصولات جدید در سال آینده با امکانات مدرن تر و سیستم های کمک رانندگی هوشمند را داد. برنامه بهمن موتور برای اینرودز، اغاز تولید این خودو با ۳۰ درصد داخلی سازی و رسیدن به داخلی سازی ۴۰ درصدی در مدت زمانی کوتاه است. مجموعه خدمات بهمن موتور مانند گذشته پیش از تحویل خودروها آماده خدمات دهی به محصول جدید شده است.

در حال بروزرسانی...