شهر خبر

حضور تیم ملی عراق در خانه کشتی همزمان با آغاز اردوی شاگردان محمد بنا

حضور تیم ملی عراق در خانه کشتی همزمان با آغاز اردوی شاگردان محمد بنا

در پی اردوی تیم ملی آزاد کشورمان در سه شهر کشور عراق، فرنگی‌کاران این کشور همزمان با آغاز اردوی شاگردان محمد بنا، در خانه کشتی اردو خواهند زد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دی ماه شاگردان پژمان درستکار که قالب تیمی 35 نفره اردویی تمرینی -تفریحی-زیارتی در سه شهر کشور عراق داشتند و به بهترین شکل ممکن میزبان از تیم کشورمان که در مسابقات جهانی اسلو با سه طلای حسن یزدانی، کامران قاسم‌پور و امیرحسین زارع، سه نقره علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی و برنز مجتبی گلیج سوم جهان شد، پذیرایی کرد. تمام هزینه‌های تیم ملی ایران در اردوی عراق با میزبان بود.

در پی تفاهم نامه همکاری دو فدراسیون کشتی ایران و عراق، حالا عراقی‌ها قرار است با تیمی 10 نفره به مدت 10 روز به کشورمان بیایند و اردوی مشترکی با شاگردان محمد بنا داشته باشند.

درشرایطی که به تصمیم کادرفنی تیم ملی بزرگسالان، اولین مرحله از اردوی این تیم برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا، بعد از برگزاری جام تختی در اهواز، از 15 اسفند ماه در خانه کشتی آغاز می‌شود، تیم ملی عراق نیز از همین روز اردوی خود را در خانه کشتی آغاز خواهد کرد.

همچنین مربیانی از ایران قرار است طبق تفاهم‌نامه به امضا رسیده، به رشد و اعتلای کشتی این کشور کمک کنند.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون که در سال 2000 قهرمان المپیک شده همچنین در دیدار اخیر مسئولان ورزش کشور عراق از کشورمان، به آنها گفت اگر خودش رئیس فدراسیون نبود و تا این حد مشغله نداشت، حتی علاقه زیادی داشت که خودش در زمینه رشد کشتی عراق به این کشور کمک کند و به کشتی گیران این کشور تمرین می‌داد.



انتهای پیام/