امین حاج‌محمدی، بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره عملکرد آبی‌های پایتخت تا به امروز اظهار داشت: مگر می‌شود نسبت به نتایج استقلال و آمارهای این تیم از این راضی‌تر باشیم. استقلال خدا را شکر عالی کار کرده و حتی یک شکست هم نداشته است. به آمارها نگاه کنید که چقدر روند خوب است. امیدوارم این روند دنباله‌دار باشد و در انتها استقلال موفق شود.

وی در ادامه درباره نقطه ضعف استقلال گفت: وقتی تیمی کمترین گل خورده را دارد و بیشترین گل زده و به طور کلی تمام آمارها متعلق به این تیم استقلال چه انتقادی می‌توان از آن‌ها کرد؟ نقطه ضعفی فعلا وجود ندارد و خدا را شکر شاگردان فرهاد مجیدی روز به روز بهتر می‌شوند.

مدافع اسبق آبی‌پوشان درباره عملکرد خط دفاعی استقلال در بازی‌ها عنوان کرد: وقتی در 18 بازی 6 گل دریافت می‌کنید جای انتقادی به وجود نمی‌آید و تمام بازیکنان حاضر در خط دفاعی و دروازه عالی بوده‌اند. انتقادی به این بخش نمی‌توان داشت از بس آمار خوب است.

وی درباره انتخاب یک ستاره از تیم فعلی گفت: به نظر من تمام بازیکنان استقلال ستاره هستند اما خودم به عنوان فوتبالیست همیشه بازی مهدی پور را دوست داشته‌ام و دارم. یامگا هم فوق‌العاده کار کرده. در کل باید بگویم تمام بازیکنان استقلال ستاره هستند و نتایج این مسئله را تایید می‌کند.

حاج‌محمدی درباره بازی‌ آینده استقلال مقابل فجرسپاسی شیراز افزود: فجر تیمی ریشه‌دار و قدیمی است. نگاه به جایگاه آن‌ها نکنید. آن‌ها تیمی خوب هستند و بازیکنان‌شان با انگیزه فراوان می‌توانند برای استقلال مشکل ایجاد کنند. بازیکنان باید با تمام قوا ظاهر شوند و این بازی را بدون دست کم گرفتن حریف برنده شوند.

در تنها فصلی که حاج‌محمدی در استقلال حضور داشت این تیم در هفته ماقبل پایانی مقابل تراکتور شکست خورد و صدر را از دست داد. او درباره آن دوران گفت: در زمان حضور من استقلال هفته‌های متوالی در صدر بودیم تا بحث بازی مقابل تراکتور به وجود آمد. درون زمین یک سری اتفاقات بد رخ داد که تمرکز بازیکنان به هم خورد. در آن بازی خودم هم گل زدم هم اشتباه منجر به گل حریف را انجام دادم. اگر آن بازی را می‌بردیم قطعا قهرمان می‌شدیم اما با حواشی به وجود آمده نتوانستیم موفق باشیم. امیدواریم بازیکنان تیم فعلی همچنان تمرکز خود را حفظ کنند. از همین حالا. زیرا تمرکز بالا به شدت به دوری چنین اتفاقاتی کمک می‌کند.

آینده استقلال چه خواهد شد؟ حاج‌محمدی اینگونه پاسخ داد: از زمانی که مجیدی آمد گفتم او استقلال را کاملا تغییر می‌دهد و این اتفاق افتاد. او برای اولین بار از صفر تا صد تیم را خودش در دست گرفت. خدا را شکر تغییرات نتیجه داده و شخصیت استقلال به این تیم برگشته است. شاگردان او در آستانه فتح جام قرار دارند و امیدوارم با رخ دادن این اتفاق همه هواداران خوشحال شوند.

انتهای پیام//