محمدرضا زادمهر، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در سوپرجام یکی از ضعیف ترین نمایش های فوتبالی خود را در چند سال اخیر ارائه داد که این موضوع ناشی از مشکلاتی بود که برای تیم ایجاد شده بود. برخی مشکلات موجود در باشگاه از یک سو و محرومیت کرونایی دو بازیکن اصلی پرسپولیس و همین طور خستگی و دوری ملی پوشان از تمرینات تیم دست به دست هم داد تا تیم یحیی در آن دیدار دور از انتظار ظاهر شود و یک جام را از دست بدهد اما پس از آن بازی، تیم کم کم به شرایط عادی بازگشت و توانست با وجود تلخی شکست برابر فولاد، آن بازی و اتفاقاتش را به دست فراموشی سپرده و در بازی برابر آلومینیوم اراک ضمن نمایش خوب فوتبالی، در نتیجه گیری هم موفق عمل کرده و پیروزی مهم و دلچسبی را به دست آورد.

وی افزود: در حال حاضر شرایط کلی پرسپولیس مطلوب است و این تیم رفته رفته به روزهای اوج خود می رسد. البته فکر می کنم با توجه به شرایط موجود، ترکیب ایده آل تیم مثل قبل شناسایی نشده اما نمایش کلی تیم از این حکایت دارد که پرسپولیس در راه و مسیر قهرمانی قرار دارد و اختلافش تا صدر و رسیدن به رتبه اول قابل جبران است.

زادمهر درباره بازگشت رامین رضاییان و نمایش وی در اولین حضور مجددش در پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: حضور دوباره رامین در پرسپولیس اتفاق خوبی بود و او در بازی اول خود پس از حدود 5 سال دوری از  این تیم نمایش فوق العاده ای را از خود ارائه کرد و نشان داد در ادامه فصل می تواند به تیم کمک کند. ضمن این که این عملکرد می تواند در ادامه منجر به بازگشت دوباره رضاییان به تیم ملی و کمک به تیم اسکوچیچ هم شود.

پیشکسوت پرسپولیس با تمجید از کادر مربیان تیم پرسپولیس تصریح کرد: کادر فنی متشکل از یحیی گل محمدی، کریم باقری، فنایی، حمید مطهری و افشین پیروانی در این مدت زحمات زیادی را در بحث فنی و روحی – روانی برای پرسپولیس متحمل شده اند و نقش موثری را در موفقیت های این تیم ایفا کرده اند. روندی که تداوم آن می تواند منجر به اتفاقات خوبی برای پرسپولیس و هوادارانش شود.

زادمهر آینده خوبی را برای پرسپولیسی‌ها متصور شد و در این خصوص گفت: پرسپولیس در  ادامه فصل بازی های مهمی را پیش رو دارد و هر یک از دیدارها برای پرسپولیس یک فینال محسوب می شود. یکی از این بازی ها دیدار تیم گل محمدی برابر تیم گل گهر است که بدون شک پرسپولیس فقط و فقط به برد در آن فکر می کند. پرسپولیس در ادامه مسیرش مهمترین هدفی را که دارد، خوشحالی و کسب رضایت هوادارانش است و هواداران پرسپولیس در این فصل به جز کسب مقام قهرمانی سیراب نمی شوند. امیدوارم در نهایت با تلاش، همت و تمرکز بالا، پرسپولیس بتواند در پایان فصل بار دیگر خواسته هوادارانش را برای قهرمانی محقق کند.

انتهای پیام//