شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#تهران#شیراز

تیم لیگ برتری به دنبال اثبات تخلف استقلال / آبی ها ریسک بزرگ را به جان می خرند؟

اعضای تیم فجر شهید سپاسی شیراز در حالی خود را آماده سفر به تهران می کند که مدیران باشگاه دستورالعمل‎های جدیدی برای این تیم نظامی در نظر گرفته اند.

تیم لیگ برتری به دنبال اثبات تخلف استقلال / آبی ها ریسک بزرگ را به جان می خرند؟
خبرورزشی -

فجر سپاسی شیراز که تنها نماینده تیم‌های نظامی در جمع تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیست و یکم به شمار می رود در هفته نوزدهم دور برگشت باید در تهران به مصاف استقلال برود. این تیم در حالی خود را برای دیدار مقابل استقلال آماده می کند که حریف تهرانی اش در روزهای گذشته به شدت درگیر موضوع سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند است. دو بازیکنی که از حدود سه ماه پیش در باره وضعیت خدمت نظام وظیفه شان صحبت هایی در رسانه های ورزشی مطرح بود. اما ظاهراً مدیران باشگاه استقلال خیلی آن را جدی تلقی نکردند.

در همین باره از نزدیکان به باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز خبر می رسد این مجموعه مترصد این است که کادر فنی استقلال در بازی این هفته، از یکی از این دو بازیکن (یا هر دوی آنها) در ترکیب تیمش استفاده کند تا بلافاصله پس از پایان بازی نسبت به موضوع مجهول وضعیت خدمت سربازی مرادمند و یزدانی شکایتی را به کمیته انضباطی ارائه دهد.

از این رو از شیراز خبر می رسد مدیریت این باشگاه با در نظر گرفتن شرایط حساس این تیم در پایین جدول و اهمیت کسب حتی یک امتیاز در تهران از تیم صدرنشین جدول رده بندی، به تمامی اعضای تیم تاکید کرده که هیچ کس حق مصاحبه با رسانه‌ها را ندارد. این موضوع شامل اعضای کادر فنی و بازیکنان و حتی معاونان باشگاه نیز می‌شود.

ظاهراً مسئولان باشگاه فجر نسبت به وضعیت نامشخص خدمت سربازی مرادمند و یزدانی اطلاعات دقیقی دارند که گفته می شود بابت بازی کردن آنها در ترکیب تیم استقلال امیدوارند بتوانند از این طریق اقدامات خود را علیه تیم استقلال اجرایی کنند.

تیم فجر شهید سپاسی شیراز در فصل جاری لیگ برتر اولین تیمی بود که در جمع ۱۵ حریف استقلال توانست از این تیم امتیاز بگیرد. بازی رفت دو تیم در حافظیه شیراز یک بر یک مساوی تمام شد.