شهر خبر

قاتلان فراری سرهنگ بازنشسته دستگیر شدند

کدخبر: 477875
اقتصادنیوز: ۲ مرد و یک زن با همدستی هم پس از به قتل رساندن یک سرهنگ بازنشسته در ارومیه متواری شدند که در یکی از شهرهای مرزی استان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری قاتلان سرهنگ بازنشسته انتظامی در ارومیه با عملیات ضربتی و مقتدرانه پلیس استان، خبر داد. 

سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی کشف جسد سرهنگ بازنشسته انتظامی "بابا علی نوبخت" در محل گردنه قوشچی، سریعاً اکیپی از عوامل پلیس آگاهی استان به محل عزیمت و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی، اقدامات فنی برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز که در تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی مشخص شد، متهمان ۲ مرد و یک زن هستند که مقتول را به قتل رسانده و از محل متواری شده اند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: به جهت حساسیت موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه با به کارگیری توان علمی و روش های نوین کشف جرم در نهایت محل مخفیگاه متهمان شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی؛  ۲ متهم در "ارومیه" و  همدست دیگرشان  در یکی از شهرهای مرزی استان دستگیر و به پلیس آگاهی استان دلالت شدند.

سردار خرم نیا با اشاره به اینکه این موضوع هیچ ارتباطی با شغل سابق مقتول ندارد، خاطر نشان کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به جرم ارتکابی به انگیزه اختلاف شخصی اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.