شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رادیو#ماه مبارک رمضان

شرکت در جشنواره قرآنیِ "صد" رادیو قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد

شرکت در جشنواره قرآنیِ "صد" رادیو قرآن تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد

دبیرخانه جشنواره قرآنیِ "صد" تاکنون ۱۱۰۰ اثر از طریق درگاه‌های مختلف رادیو قرآن دریافت کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، غلامرضا احمدی مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن و دبیر جشنواره قرآنی 100 با اشاره به اینکه بخش نمایشی جشنواره با عنوان صد دانه یاقوت  ویژه کودکان است، گفت: این کار با هدف ترغیب کودکان به خواندن قرآن همراه با سرودهای جذاب هرروز ساعت 15:30 به مدت 32 دقیقه به روی آنتن می‌رود. مادران می‌توانند از طریق آموزش به کودکانشان صوت‌های 100 ثانیه‌ای تهیه کرده و برای ما ارسال کنند تا در برنامه شرکت داده شوند.

بر پایه این گزارش به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن، احمدی با اشاره به اولویت پخش آثار تصریح کرد: در بخش بزرگسالان جشنواره 100 با هدف عمومیت بخشیدن به تلاوت قرآن و ترویج آن در کشور و خبرنگاران افتخاری رادیو قرآن به دیدار اصناف مختلف رفته و به مصاحبه و ضبط تلاوت می‌پردازند. تعدادی از این آثار طبق اولویت ارسال، در برنامه پخش خواهد شد، اما همه شرکت کننده‌ها در قرعه‌کشی شرکت داده خواهند شد و در پایان هر ماه  200 جایزه به قید قرعه اهدا می‌شود.

وی در ادامه گفت: جشنواره قرآنی 100 در شب 13 ماه رجب المرجب  آغاز به کار کرده ودر پایان نیمه شعبان اولین قرعه‌کشی انجام خواهد شد و به لطف الهی این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان 1401 ادامه خواهد داشت.

دبیر جشنواره قرآنی 100 ادامه داد: در حال حاضر تیم 100 نفره‌ای متشکل از مدیران رادیو قرآن، تهیه‌کنندگان، خبرنگاران افتخاری از سرتاسر کشور و تیم فضای مجازی رادیو قرآن، هدایت این جشنواره را به عهده دارند. تیم جشنواره 100 هر هفته به صورت میدانی در یکی از نقاط کشور حضور پیدا کرده و با برگزاری محفلی با حضور قاریان همان استان، به صورت زنده از موج اف ام ردیف 100 مگاهرتز در خدمت شنوندگان خواهند بود.

گفتنی است علاقه‌مندان بدون محدودیت سنی و تفکیک جنسیتی، می‌توانند با خواندن آیاتی از کلام الله مجید در مدت زمان 100 ثانیه در این جشنواره شرکت کنند. شرکت‌کنندگان باید جهت نام‌نویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه کرده و در بخش «جشنواره 100» پس از تکمیل اطلاعات شخصی (نام،نام خانوادگی، سن، محل سکونت...)، فایل صوتی خود را بارگذاری کنند و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیکیشن واتساپ به شماره 09108994100 ارسال کنند. همچنین علاقه‌مندان جهت شرکت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبکه به شماره 02127860100  تماس بگیرند. مهلت ارسال آثار تا پایان اسفند ماه سال جاری است.

انتهای‌پیام/