به گزارش برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های سری A دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» روز پنج‌شنبه 14 بهمن به پایان رسید.

تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کندوان شمال نور، آریا تنکابن و شهداب جوان یزد از گروه A و تیم‌های ایرانشید چالوس، گل‌گهر سیرجان، ستاره طبرستان نوشهر و اسپورت هوشیار تبریز از گروه B با کسب رتبه‌های اول تا چهارم، به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان سال 1400 صعود کردند.

دیدارهای حساس پلی‌آف لیگ دسته یک مردان از فردا سه‌شنبه سوم اسفند آغاز می‌شود و هشت تیم صعود کننده در نخستین مرحله برای صعود به جمع چهار تیم برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک مردان به صورت دو برد از سه مسابقه در روزهای سه‌شنبه سوم اسفند (دور رفت)، جمعه ششم اسفند (دور برگشت) و در صورت نیاز به بازی سوم، روز سه‌شنبه دهم اسفندماه برگزار خواهد شد.

سازمان لیگ فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران دور رفت مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها را اعلام کرد که برنامه کامل مسابقات و اسامی ناظران و داوران به قرار زیر است:

سه‌شنبه سوم اسفندماه

زرین‌شهر، سالن آموزش و پرورش، ساعت 16
گیتی‌پسند اصفهان – اسپورت هوشیار تبریز
ناظر فنی: احمد دامغانی‌نژاد، ناظر داوری: مجید محسنی شوشتری، داور اول: علیرضا قریب و داور دوم: محمدرضا عزیزان

سیرجان، سالن شهید سلیمانی، ساعت 16
گل‌گهر سیرجان – آریا تنکابن
ناظر فنی: سعید روش‌بختی، ناظر داوری: بیژن صفیری، داور اول: قادر صادقی و داور دوم: مرتضی حسن‌علایی

چالوس، سالن چهارهزار نفری، ساعت 16
ایرانشید چالوس – شهداب جوان یزد
ناظر فنی: عباس امانی، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: مهدی نویدی و داور دوم: میثم خوابی

نور، سالن امام خمینی (ره) ساعت 17
کندوان شمال نور – ستاره طبرستان نوشهر
ناظر فنی: محمد ابراهیم‌زاده، ناظر داوری: مسعود قاری، داور اول: مرتضی اکرمی،  داور دوم: عباس‌علی قلیچ‌خان و داور ویدئوچک: احمد سرمست

انتهای پیام//