شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#ارتش#تبریز

جزئیات سقوط جنگنده F۵ از زبان سخنگوی ارتش/ نقص فنی علت سقوط جنگنده بود/ ۲ خلبان شهید شدند

جزئیات سقوط جنگنده F5 از زبان سخنگوی ارتش/ نقص فنی علت سقوط جنگنده بود/ 2 خلبان شهید شدند

گروه استان‌ها ـ سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی در تشریح جزئیات سقوط جنگنده در تبریز گفت: ‌حدود ساعت ۸ یک هواپیمای آموزشی ارتش در بازگشت به پایگاه دچار اشکال فنی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی در تشریح جزئیات سقوط جنگنده در تبریز اظهار داشت: ‌حدود ساعت 8 یک هواپیمای آموزشی ارتش در بازگشت به پایگاه دچار اشکال فنی می‌شود و خلبانان برای کاهش تلفات در منطقه مسکونی  هواپیما را به محله کم جمعیت هدایت می‌کنند.

امیر سرتیپ دوم شاهین تقی خانی اظهار داشت: سرهنگ دوم صادق فلاحی و سروان علیرضا حنیفه زاد خلبانان این هواپیما بودند که به فیض شهادت رسیدند.

به گزارش تسنیم، روابط عمومی پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز از سقوط هواپیمای جنگنده در تبریز خبر داد و اعلام کرد: این هواپیمای جنگی در داخل سالن ورزشی شهید علیپور واقع در بلوار منجم سقوط کرده است.

این هواپیما که در فراز آسمان  تبریز پرواز می کرد، در یکی از محلات شمال غرب این شهر، حوالی خیابان انقلاب (42 متری) سقوط کرد. گزارش های اولیه حاکی است محل سقوط این هواپیما در حوالی کشتارگاه قدیمی تبریز و در جوار یکی از مدارس بوده است. استاندار آذربایجان شرقی هم در محل حادثه حضور یافت و ضمن بررسی عملیات امداد و نجات، دستورهای لازم به مسئولان ذی‌ربط را صادر کرد.

انتهای پیام/ش