شهر خبر

نادران در تذکری شفاهی:

ابهامات مصوبه کمیسیون تلفیق برطرف شود

ابهامات مصوبه کمیسیون تلفیق برطرف شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دستکاری را به هیچ یک از همکاران خود انتصاب نمی‌دهم اما مواردی وجود دارد که برای تصمیم گیری آنها باید روال مشخصی وجود داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز مجلس (دوشنبه دوم اسفند) که به منظور بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برگزار شد، گفت: آئین نامه مهلت‌هایی را برای کمیسیون تلفیق و صحن علنی مشخص کرده و ترتیبات رسیدگی به لایحه بودجه تعیین شده است که به چه صورت باشد.

نادران افزود: ما مصوبه کمیسیون را با امضای آقای باقرزاده دبیر اول کمیسیون داریم که در آن نوشته شده مبلغ ۹ میلیارد دلار از محل صادرات نفت خام و میعانات گازی برای واردات کالاهای اساسی اختصاص می‌یابد.

وی عنوان کرد: این مصوبه کمیسیون بوده است ولی بعد از آن هیچ رأی گیری در این باره انجام نشده است. در مصوبه کمیسیون عبارت «معادل مبلغ» نوشته شده است که در متن مصوبه چنین عبارتی وجود ندارد ضمن آنکه موضوع ردیف ۱۸ جداول تبصره ۱۴ نیز در اینجا وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر باید تعیین تکلیف شود چرا که این موارد با درآمدی ها نیز تعارض دارد. پیشنهاد می‌دهم یکی از نایب رئیسان مجلس با هیأت رئیسه کمیسیون تلفیق و معترضین این موضوع جلسه‌ای داشته باشند.

وی در پایان تاکید کرد: من دستکاری را به هیچیک از همکاران خود انتصاب نمی‌دهم، اما برخی از موارد باید رسیدگی شود.