شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فدراسیون ژیمناستیک#مجموعه

دلیل لغو مجمع فوق‌العاده فدراسیون ژیمناستیک چه بود؟

دلیل لغو مجمع فوق‌العاده فدراسیون ژیمناستیک چه بود؟

لغو برگزاری مجمع فوق‌العاده فدراسیون ژیمناستیک به دلیل برخی مسائل در کمیسیون‌های این مجموعه صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، طبق اعلام قبلی مسئولان فدراسیون ژیمناستیک، قرار بود مجمع فوق‌العاده این فدراسیون روز گذشته (یکشنبه اول اسفند) برگزار شود تا برخی موارد در این مجمع به تصویب برسد. با این وجود مجمع موردنظر برگزار نشد و این در حالی بود که روز گذشته فدراسیون‌های اسکواش و انجمن‌های ورزشی، مجامع فوق‌العاده خود را با حضور محمد پولادگر معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزیر ورزش و جوانان و البته بدون هیچ مشکلی برگزار کردند.

دلیل لغو مجمع فوق‌العاده عجیب بود، آن هم در حالی که کمتر از 24 ساعت به برگزاری آن باقی مانده بود. گفته می‌شود در برخی از کمیسیون‌های فدراسیون ژیمناستیک از جمله کمیسیون مربیان، مشکلاتی وجود داشته که این مشکلات نیز به دلیل اعتراضاتی است که در هفته‌های گذشته صورت گرفته است.

بر همین اساس نیز مجمع فوق‌العاده لغو شد تا ابتدا به شرایط بخش‌های مختلف و اعتراضات رسیدگی شود و سپس مسئولان فدراسیون اقدام به برگزاری آن کنند.

در فدراسیون ژیمناستیک و پس از چندین ماه بلاتکلیفی، سرانجام روز 23 دی ماه حمید احمدی به عنوان سرپرست معرفی شد؛ کسی که در طول چند سال گذشته به عنوان نایب رئیس در این فدراسیون فعالیت می‌کرد.

 

انتهای پیام/