شهر خبر

۳ مرحله اردوی شاگردان محمد بنا تا مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

3 مرحله اردوی شاگردان محمد بنا تا مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان بعد از برگزاری سومین مرحله از چرخه انتخابی تا حضور در مسابقات قهرمانی آسیا سه مرحله اردوی آماده‌سازی را پشت سر خواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در سیستان و بلوچستان و انتخابی جام تختی در تهران طی دو سه ماه اخیر، سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی برای سال 2022 که چند رویداد مهم در تابستان آینده پیش روی کشتی ایران است، جام تختی طی روزهای 4 تا 6 اسفند ماه در اهواز برگزار می‌شود.

این سومین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی است و بعد از آن اولین مرحله از اردوی شاگردان محمد بنا از 15 اسفند در خانه کشتی آغاز خواهد شد.

ملاک ورود به اردوی تیم ملی، جدا از کشتی‌گیرانی که از شرکت در جام تختی معاف شده‌اند، عملکرد نفرات در مسابقات اهواز است.

تیم ملی فرنگی تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا که 30 فروردین در مغولستان برگزار می‌شود، سه مرحله اردوی 12 روزه پشت را سر خواهد گذاشت.

هر چند تیم ملی کشتی آزاد کشورمان بعد از مسابقات جهانی اسلو تا امروز به واسطه پیش رو داشتن مسابقه دوستانه با آمریکایی‌ها که البته به دلیل عدم صدور ویزای شش عضو تیم ملی لغو شد، چندین مرحله اردو را پشت سر گذاشته، اما تیم ملی فرنگی هنوز اردویی بعد از جهانی نروژ نداشته است.

 

انتهای پیام/