عامل پخش صوت هنجارشکنانه در بازار رضا (ع) دستگیر شد

روابط عمومی سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی در اطلاعیه ای اعلام کرد: با اقدامات دقیق و پیچیده اطلاعاتی، فنی و عملیاتی پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی، عامل پخش صوت حاوی محتوای سخیف و هنجارشکنانه علیه مسئولین نظام در شامگاه ۲۰ بهمن ماه سال جاری در بازار رضا (ع) مشهد که از عوامل گروهک پلید وجنایت کار منافقین است، دستگیر شد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: بنا بر مستندات کشف شده از محل اختفای نامبرده، این فرد در صدد انجام اقدامات ضدامنیتی و هنجارشکنانه دیگری نیز بوده که در تور اطلاعاتی پاسداران گمنام امام زمان سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) گرفتار آمده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی سپاه استان خراسان رضوی، برادر فرد دستگیر شده از منافقین به هلاکت رسیده در عملیات مرصاد بوده است.

عامل پخش صوت هنجارشکنانه در بازار رضا (ع) دستگیر شد

این اطلاعیه در پایان تاکید کرده است: پاسداران گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه در تعامل و هم‌افزایی با سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کشور و همکاری و  همراهی ملت ایران، با آمادگی کامل هرگونه اقدام ضد امنیتی و هنجارشکنی علیه ارزش های انقلابی و ملی را رصد و قاطعانه با آن برخورد می‌کند.