شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#وزارت علوم#تربیت بدنی#تفاهم‌نامه

امضای تفاهم‌نامه فدراسیون ووشو و اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم

امضای تفاهم‌نامه فدراسیون ووشو و اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم

فدراسیون ووشو و اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تفاهم‌نامه همکاری امضا می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون ووشو؛ در راستای توسعه بیشتر ووشو در دانشگاه‌های کشور، فدراسیون ووشو با اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تفاهم‌نامه امضا می‌کند.

توسعه و بهبود شرایط کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی، برگزاری فستیوال‌ها، المپیادها و مسابقات ورزشی مرتبط با ووشو در میان دانشجویان، ایجاد شادابی و نشاط و غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان از طریق توسعه رشته ووشو، ارتقای سطح آمادگی جسمانی، روانی و اجتماعی دانشجویان از طریق شرکت در فعالیت‌های ووشو در دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و شناسایی دانشجویان مستعد در رشته ووشو و بهره‌گیری از آنها در تیم‌های ملی کشور از اهداف این تفاهم‌نامه خواهد بود.

امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در این باره عنوان کرد: حوزه دانشجویی از اهمیت خاصی برای فدراسیون ووشو برخوردار است. ما در راستای توسعه همگانی و قهرمانی ووشو، تمایل داریم که همکاری‌ها با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به شکل گسترده‌تر و جدی‌تری پیش برود و شاهد گسترش ووشو در دانشگاه‌های مختلف کشور باشیم.

همچنین ابراهیم علی‌دوست سرپرست اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این باره گفت: فدراسیون ووشو یکی از فدراسیون‌های موفق در کشور است و حتی در ورزش قهرمانی و در رویدادهای مهمی همچون یونیورسیاد و هنرهای رزمی حضور جدی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است. امضای این تفاهم‌نامه برای ما ارزشمند است.

انتهای پیام/