شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بودجه ۱۴۰۰#مجلس#لایحه بودجه

با موافقت نمایندگان؛

احکام نظارتی بودجه ۱۴۰۰ در بودجه سال آینده تکرار می‌شود

احکام نظارتی بودجه ۱۴۰۰ در بودجه سال آینده تکرار می‌شود

با موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ۲۲ حکم نظارتی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ مجدداً در لایحه بودجه سال آینده تکرار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علیرضا سلیمی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ در تذکری شفاهی، گفت در حال حاضر شاهد طرح پیشنهادات نمایندگان در بخش احکام نظارتی هستیم.

وی متذکر شد: مقام معظم رهبری تاکید فرمودند که قوانین باید انسجام داشته باشد. بنابراین بهتر است که امور نظارتی در بودجه به صورت یکجا دیده شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در بند الحاقی تبصره ۱۹ لایحه بودجه همه موارد نظارتی دیده شده و بهتر است که همه پیشنهادات به صورت یکجا و در آنجا طرح شود.

محمدباقر قالیباف، در پاسخ به این تذکر، گفت: بر اساس مشورتی که انجام شد، ما پیشنهاد دادیم ۲۲ احکام نظارتی که در لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ آمده بود، در صورت موافقت نمایندگان در صحن علنی، مجدداً در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ هم تکرار و در جریان بررسی بودجه آن موارد فقط قرائت شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر قرار باشد هر کدام از این حکم‌های نظارتی مجدداً در صحن مجلس بررسی و نظرات نمایندگان اخذ شود، زمان زیادی صرف این کار خواهد شد.

در نهایت، نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این پیشنهاد موافقت کردند.