به گزارش برنا، در این دیدار دکتر ابطحی با اشاره به افتخارات متعدد محمود میران در طول دوران ورزشی خود گفت: محمود میران نه تنها قهرمانی بزرگ در جودو کشور است بلکه از پهلوانان صاحب نام تاریخ است. از اینکه امروز میزبان محمود میران در صندوق هستم بسیار خرسندم و برای این قهرمان نامدار آرزوی سلامت دارم.

همچنین میران در این نشست صمیمی اظهار کرد: من اهل مداهنه نیستم اما از روزی که دکتر ابطحی به عنوان مدیرعامل صندوق مسئولیت گرفتند صندوق متحول شده است و ما پیشکسوتان از عملکرد این مجموعه راضی هستیم.

دارنده چهار بازوبند پهلوانی کشور و قهرمان اسبق سنگین وزن کشتی آسیا در پایان گفت: امیدوارم بودجه بیشتری در اختیار صندوق قرار گرفته تا خدمات بیشتری به پیشکسوتان ارائه شود.

محمود میران را می توان یکی ازپرافتخار ترین ورزشکاران ایران دانست مردی که در سه رشته جودو،کشتی و کشتی پهلوانی افتخارات متعددی به دست آورده است. میران یکی از پرمدال ترین ورزشکاران جودو ایران در تاریخ بازیهای آسیایی است. او مدال نقره دسته سنگین وزن بازیهای آسیایی 1994 جودو را در کارنامه دارد و این مدال را در بازیهای1998 و 2002 هم تکرار کرد. میران در بازیهای بوسان یک برنز هم در دسته آزاد رشته جودو بدست آورد و بالاخره با کسب نقره بازیهای 2006، صاحب پنج مدال از بازیهای آسیایی شد.

وی در رقابتهای قهرمانی آسیا جودو تا سال 2007 برنده یک طلا، سه نقره و چهار برنز شد. اما بدون تردید، باارزش ترین مدال او، برنزی است که در سال 2001 در رقابتهای جهانی جودو مونیخ برای ایران به ارمغان آورد.

انتهای پیام//