عارف محمدوند، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به پیروزی اخیر پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک تاکید کرد: پرسپولیس در این دیدار از شرایط فنی خوبی برخوردار بود و توانست با تجربه بالای مهره هایش در این بازی و با وجود تلاش حریف برای امتیاز گرفتن از تیم گل محمدی از فرصت های خود بهترین بهره را برده و سه امتیاز مهمی را به اندوخته های قبلی اش اضافه کند.

وی افزود: یکی از جالب ترین اتفاقات این دیدار تاثیر خوب بازیکنان تعویضی پرسپولیس در نتیجه بازی بود. به طوری که حامد پاکدل، علی شجاعی و رضا اسدی سه بازیکن جانشین توانستند با گلزنی و گلسازی، تلاش مجموعه تیم را به ثمر برسانند. این اتفاق گویای این است که یحیی گل محمدی از تیمش و مهره هایش شناخت پیدا کرده و می داند چه زمانی باید از چه بازیکنی در زمین استفاده کند. شناخت خوب یحیی از تیمش برگ برنده پرسپولیس است. ضمن این که انگیزه نفرات ذخیره این تیم بالا است و رقابت سالمی بین آنها و نفرات اصلی وجود دارد، مسائلی که می تواند به سود بازیکنان و کل تیم تمام شود.

محمدوند با اشاره به عملکرد خوب رامین رضاییان در اولین حضورش در ترکیب به خبرنگار برنا گفت: در مورد بازیکنانی که دوباره به تیم اضافه می شوند، نباید زود قضاوت کرد و باید به آنها فرصت داد تا خودشان را با شرایط جدیدی که با آن مواجه شده اند، وفق دهند. خوشبختانه رامین در همین بازی اول نشان داد که از آمادگی و شرایط فنی خوبی برخوردار و این موضوع قابل ستایش است و برای پرسپولیس و کادر فنی اتفاق خوشحال کننده ای است.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص آینده تیم در این فصل تاکید کرد: قدر مسلم این است که در حال حاضر هیچ تیمی در لیگ برتر تیم ضعیفی نیست و پرسپولیس تا پایان فصل کار سختی را پیش روی خود می بیند. پرسپولیس باید با ادامه روند پیروزی های خود با کسب حداکثر امتیازات به قهرمانی فکر کند. در حال حاضر گل محمدی که سابقه بازی در پرسپولیس را هم دارد به خوبی به این شرایط واقف است ضمن این که تجارب سال های حضورش در راس کادر فنی این تیم، به او کمک کرده تا شناخت خوب و کاملی را از پرسپولیس داشته باشد و این موضوع می تواند اتفاقات خوبی را برای تیم رقم زده و در نهایت پرسپولیس بتواند با ادامه پیروزی  در بازی های باقی مانده اش تا پایان فصل، برای ششمین فصل متوالی این افتخار را به نام خود و هوادارانش به ثبت برساند.

هافبک سال‌های گذشته پرسپولیس گفت: در حالی که در این فصل مشکلات زیادی سد راه پرسپولیس بوده اما این تیم با مدیریت خوب کادر فنی و جلوگیری از ورود حواشی به تیم توانسته تا به امروز اتفاقات خوبی را رقم بزند و امیدوارم با ادامه این شرایط پرسپولیس مثل 5 فصل گذشته در پایان لیگ جام قهرمانی را به دست آورد.

انتهای پیام//