شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:##شماره#چهل#دوم#مجله#بین#الملل#مهر#منتشر

با بررسی موضوعات مختلف؛

شماره چهل و دوم مجله بین الملل مهر منتشر شد

شماره چهل و دوم مجله بین الملل مهر منتشر شد

شماره چهل و دوم مجله بین الملل مهر با بررسی موضوعات مختلف منطقه ای و جهانی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، این مجله که به صورت دیجیتال منتشر می‌شود تلاش می‌کند به بررسی تحلیلی تازه‌ترین تحولات منطقه و جهان بپردازد و روند تحولات را در قالب گزارش و گفتگو مورد بررسی قرار دهد. چهل و دومین شماره مجله بین‌الملل مهر به موضوعات مختلفی در عرصه منطقه‌ای و جهانی پرداخته است.

در این رابطه گزارش‌هایی به رشته تحریر درآمده است، نشست‌ها و میزگردهای تخصصی با کارشناسان مسائل بین‌الملل برگزار شده است و با شخصیت‌هایی همچون محمود الربیعی سخنگوی عصائب اهل الحق، امین حطیط استراتژیست لبنانی، اسماعیل رضوان عضو ارشد جنبش حماس، سهیل الهندی عضو دفتر سیاسی جنبش حماس، محمد شلح یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی، امین گونش حقوقدان ترکیه ای، حیدر البرزنجی استاد دانشگاه عراقی، یوان ژانگ استاد دانشگاه مطالعات بین الملل شانگهای، علی حیدر کارشناس مسائل رژیم صهیونیستی، حسن الزین تحلیلگر سیاسی جهان عرب، محمد محیی سخنگوی گردانهای حزب الله عراق و هاکان گونش کارشناس ترکیه ای گفتگو شده است.

با توجه به اینکه این مجله سیر تحولات نظام‌های منطقه‌ای و نظام بین‌الملل را در قالب گفتگو و گزارش گردآوری کرده است می‌تواند فهم خوبی در روند تحولات چه از حیث خبری و چه تحلیلی به دست دهد.

جهت دریافت شماره چهل و دوم مجله بین الملل مهر اینجا را کلیک کنید.