آبی های جاده مخصوص در سی و دومین طرح فروش فوق العاده خود عرضه دو محصول مونتاژی خود یعنی هایما S5 و هایما S7 را در دستور کار داشتند. در این فروش فوق العاده حدود 892 هزار نفر شرکت داشتند بنابراین شاهد ریزش نزدیک به چهار میلیون و 200 هزار نفری به نسبت فروش فوق العاده مرحله سی و یکم هستیم.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط این خودروساز در این طرح فروش خود از هر یک از محصولات ارائه شده مونتاژی خود، 900 دستگاه عرضه کرد. به عبارت دیگر در مجموع هزار و 800 دستگاه هایما در معرض خرید متقاضیان قرار داشت. اما در فروش فوق العاده پیشین ایران خودرو در مجموع هشت هزار دستگاه پژو پارس TU5، دنا پلاس توربو شارژ با گیربکس دستی و دنا پلاس با موتور توربو شارژ با گیربکس اتوماتیک عرضه شد.  

بررسی تعداد متقضیان واجد شرایط در این طرح فروش نشان می دهد در مجموع حدود 892 هزار نفر در این طرح فروش فوق العاده ثبت نام کردند. صف متقاضیان برای هایما S7 شلوغ تر از دیگر عضو خانواده هایما یعنی مدل S5 بود. آن طور که اطلاعات این قرعه کشی نشان می دهد حدود 534 هزار نفر برای هایما S7 ثبت نام کردند. به عبارت دیگر حول و حوش 60 درصد افراد ثبت نام کننده در این فروش فوق العاده به دنبال خریداری هایما S7 با قیمت کارخانه بودند. دیگر محصول عرضه شده در این فروش فوق العاده یعنی هایما S5 نیز نزدیک به 357 هزار و 600 نفر را به خط کرد.

با توجه به تعداد متقاضیان برای هایما S7 و عرضه برابر با هایما S5 شانس متقاضیان هایما S5 در برنده شدن در این قرعه کشی بیشتر بود.

مقایسه تعداد افراد ثبت نام کننده با تعداد خودروی عرضه شده نشان می دهد برای هر دستگاه هایما S7 حول و حوش 593 نفر ثبت نام کردند. اما شانس برنده شدن برای هایما S5 در این فروش فوق العاده یک از حدود 397 نفر بود.  

در سی و دومین فروش فوق العاده ایران خودرو هایما S7 با قیمتی حدود 681 میلیون تومان و هایما S5 نیز با قیمت 595 میلیون تومان در دسترس خریداران قرار داشت.

با توجه به تعداد عرضه ایران خودرویی ها د این فروش فوق العاده، این خودروساز در مجموع حدود هزار و 150 میلیون تومان به حساب خود واریز کرد.