شهر خبر

یک سوال از وزارت ورزش و جوانان؛ چرا انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار نمی‌شود؟

یک سوال از وزارت ورزش و جوانان؛ چرا انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار نمی‌شود؟

در حالی که انتظار می‌رفت وزارت ورزش ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک را انجام دهد؛ اما تا امروز خبری از ثبت‌نام نیست و کسی هم توضیحی در این باره نمی دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، دوره ریاست زهرا اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک تیرماه به پایان رسید. در همان زمان ثبت‌نام از کاندیداهای ریاست این فدراسیون انجام شد؛ اما در نهایت این ثبت‌نام باطل اعلام شد و اینچه درگاهی با رای اکثریت اعضا مجمع فدراسیون ژیمناستیک به عنوان سرپرست این فدراسیون انتخاب شد.

این تصمیم مجمع فدراسیون ژیمناستیک با مخالفت وزارت ورزش وقت روبرو شد و این وزارتخانه اعلام کرد تا زمانی که اینچه درگاهی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک باشد خبری از ثبت نام از کاندیداها و برگزاری انتخابات نخواهد بود. در پی این اتفاق اینچه درگاهی برای اینکه هر چه زودتر انتخابات فدراسیون ژیمناستیک برگزار شود از سمت خود استعفا کرد و بیست و سوم دی بود که حمید احمدی به عنوان سرپرست این فدراسیون منصوب شد.

در حالی که انتظار می‌رفت وزارت ورزش ثبت‌نام از کاندیداهای فدراسیون ژیمناستیک را انجام دهد؛ اما تا امروز خبری از ثبت‌نام نیست و کسی هم توضیحی در این باره نمی دهد؛ چرا که هیچ دلیلی برای عدم ثبت‌نام از کاندیداها وجود ندارد.

خبر رسیده که مثل خیلی از فدراسیون ها قرار است تغییراتی در هیئت‌های استانی انجام شود تا از این طریق شانس اینچه درگاهی برای ریاست دوباره در فدراسیون ژیمناستیک کمتر شود. اتفاقی که اگر واقعیت داشته باشد قطعا با واکنش فدراسیون جهانی ژیمناستیک روبرو خواهد شد.

256 251