شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#منچستر#بازیکنان#منچسترسیتی

روایت پرواز وحشتناک بازیکنان منچستر

اظهارات جالب گواردیولا در خصوص کلوپ

منچسترسیتی در مسیر بازگشت از لیسبون دچار دردسر در پرواز خود شد و سرمربی این تیم جزئیاتی از این ماجرا را بیان کرد

به گزارش مشرق، منچسترسیتی شنبه شب میزبان تاتنهام است و گواردیولا گفته انتظار دارد حریف شمال لندنی که زخم سه شکست را بر تن دارد، اوضاع را بر سیتی سخت کند. این مربی اسپانیایی اما در کنفرانس مطبوعاتی خود در مورد موضوع مهم‌تری حرف زد و از یک خلبان تشکر ویژه کرد.

پرواز ناآرام منچسترسیتی از لیسبون به منچستر که هفته گذشته در میان بادهای شدید صورت گرفت همه اعضای این تیم را نگران کرد. این هواپیما در نهایت مجبور شد مسیر خود را به لیورپول تغییر دهد و در آنجا فرود بیاید. پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی بازی با تاتنهام به تمجید از خلبان این هواپیما بابت حفظ آرامش پرواز و اطمینان بخشیدن به مسافران تشکر کرد.

بادهای ناشی از طوفان دادلی باعث دردسر برای هواپیمای حامل اعضای تیم منچسترسیتی شد و خلبان تصمیم گرفت این پرواز را در فرودگاه شهر لیورپول به زمین بنشاند. گواردیولا که مشخص بود تحت تاثیر این اتفاق قرار گرفته در مورد آن گفت: «زمانی که تصاویر طوفان را دیدم فهمیدم از آنچه که ما احساس کردیم خیلی ترسناک‌تر بوده است. آسمان پر از دست‌انداز شده بود و هواپیما تکان می‌خورد. لحظه‌ای بود که ما در حال پایین آمدن بودیم اما ناگهان موتور هواپیما پرفشار شد و ما دوباره بالا رفتیم. در آن لحظه پیش خودمان گفتیم آه، اتفاق بدی افتاده. اما خلبانی داشتیم که فوق‌العاده بود و با ما صحبت کرد در حالی که خودش کاملاً آرام بود. ما دوباره تلاش کردیم که در منچستر فرود بیاییم و در نهایت به لیورپول رفتیم. آن خلبان عالی بود چون ابتدا همه ما واقعاً مضطرب شدیم اما به لطف صحبت او و لحن او، همه آرام شدند.»

منبع: روزنامه خبر ورزشی