شهر خبر

فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش: امروز با خودباوری در اوج آمادگی هستیم

فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش بر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک منطقه و جزیره ثبات در دنیا تأکید کرد و گفت: امروز ما به یک خودباوری رسیدیم که توانسته‌ایم چه به لحاظ آمار و چه به لحاظ توسعه و پیشرفت تجهیزات و تسلیحات، در اوج آمادگی باشیم.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ علی حاجیلو گفت: یکی از مؤثرترین عوامل توفیقات روزافزون کشور و تنها راه پیروزی بر دشمنان حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های انقلاب است.

وی با اشاره به توطئه‌های روزافزون دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، یکی از اهداف راهبردی آنان را امروزه ایجاد یأس و نومیدی در جامعه، اعتماد زدایی، سیاه نمایی، اعتقاد زدایی و بزرگ جلوه دادن مشکلات برشمرد و افزود: در چنین شرایطی فقط با روحیه ایثار، از جان گذشتگی و اعتقاد راسخ به ولایت فقیه است که می‌توان در برابر این هجمه‌های سنگین ایستادگی کرد.

فرمانده قرارگاه شمال غرب نیروی زمینی ارتش ادامه داد: امروز کشور از یک امنیت پایدار که می‌تواند زیر ساخت توسعه پایدار نیز باشد بهره‌مند است.

وی تصریح کرد: بنابراین اگر ما امروز شاهد توسعه در بخش‌های مختلف و پیشرفت‌های علمی در کشور هستیم و می‌توانیم مدعی مقام‌های برتر در حوزه‌‍‌های مختلف باشیم در سایه سار امنیت پایدار است.

حاجیلو، بر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک منطقه و جزیره ثبات در دنیا تأکید کرد و افزود: امروز ما به یک خودباوری رسیدیم که توانسته‌ایم چه به لحاظ آمار و چه به لحاظ توسعه و پیشرفت تجهیزات و تسلیحات، در اوج آمادگی باشیم.
 

وی اظهار داشت: تنها راه مقابله با هجمه‌های سنگین دشمنان در جنگ نرم احیای فرهنگ دفاع مقدس و الگو گرفتن از شکل فرماندهی و روحیه ولایت‌مداری رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحمیلی است.
 
 
انتهای پیام/