شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پردیس

عوامل ایجاد رعب و وحشت در بومهن دستگیر شدند

عوامل ایجاد رعب و وحشت در بومهن دستگیر شدند

پردیس- فرمانده انتظامی پردیس از دستگیری عوامل ایجاد رعب و وحشت در شهر بومهن خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ بهزاد عبدیان عصر جمعه در جمع خبرنگاران از دستگیری عوامل ایجاد رعب و وحشت و قمه کشی پیرو انتشار فیلمی مبنی بر شرارت و قمه کشی در نیمه‌های شب سه شنبه شب کشی واقع در خیابان اصلی شهر بومهن خبر داد.

وی افزود: تعدادی افراد شرور که باعث ایجاد تخریب و رعب و وحشت در نیمه‌های شب سه شنبه، واقع در خیابان اصلی شهر بومهن شده بودند با تلاش همکاران ایثارگر، جان بر کف و همیشه در صحنه انتظامی هر چهار نفر شرور در مخفیگاه هایشان دستگیر و بازداشت شدند.

عبدیان گفت: از متهمین تعدادی سلاح سرد شامل شمشیر و چاقو کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی پردیس به مخلان نظم و امنیت عمومی که بخواهند با قدرت نمایی و حرکات غیر متعارف آرامش عمومی شهروندان را خدشه دار نمایند هشدار داد، و بیان داشت: پلیس همیشه آماده است و اجازه نخواهد داد افراد شرور و اوباش باقدرت پوشالی و کذایی خود امنیت و آرامش شهروندان را که خط قرمز پلیس است مختل و سلب کنند.

عبدیان در پایان بر ادامه همکاری و تعامل مردم با پلیس تاکید و اظهار داشت: انتظار پلیس از مردم همکاری و تعامل بوده و از شهروندان درخواست داریم در صورت هر گونه حرکات غیر متعارف از افراد مخل نظم وامنیت عمومی را در اسرع وقت با شماره‌های ۱۱۰ و ۱۹۷ به پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر