شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#آزادگان

راز سقوط ۵ تیر چراغ برق در بزرگراه آزادگان فاش شد | پلیس ۲ نفر را دستگیر کرد

پلیس بر گمانه‌زنی‌ها درباره سرقت پیچ‌های ۵ تیر چراغ برق در بزرگراه آزادگان که به سقوط آنها منجر شده بود صحه گذاشت و از دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

سقوط تیرهای چراغ برق در بزرگراه آزادگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، روز گذشته سرهنگ علی همه‌خانی معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از سقوط ۵ تیر چراغ برق در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان خبر داد و گفت که در ساعت ۹ روز پنجشنبه پنج تیر چراغ برق در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان قبل از پل سعیدی محدوده علی آباد قاجار روی سطح سواره سقوط کردند.

وضعیت بزرگراه آزادگان پس از این سرقت را در این لینک ببینید: سقوط ۵ تیر چراغ برق در بزرگراه آزادگان | بار سنگین ترافیک در بزرگراه

حادثه‌ای که گرچه منجر به انسداد کامل محور شد، اما خوشبختانه خسارت جانی در پی نداشت. پس از این حادثه یکی از جدی‌ترین گمانه‌زنی‌ها برای سقوط این تیرها سرقت آن از سوی سارقان بود.  

مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در این زمینه اعلام کرد: پس از حادثه رخ داده، با دستور سردار حسین رحیمی، رییس پلیس پایتخت، تیمی از ماموران در پلیس آگاهی، پلیس پیشگیری و پلیس امنیت رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند چرا که این اقدام از حساسیت ویژه ای برخوردار بود.

در نتیجه تحقیقات انجام شده و بررسی های صورت گرفته مشخص شد که این حادثه در پی باز شدن پیچ های چراغ های برق توسط فرد یا افرادی انجام شده است و همین موضوع شائبه سرقت را تشدید کرد. سرانجام ماموران پلیس دو نفر را که اقدام به سرقت این پیچ‌ها کرده بودند شناسایی کرده و در عملیاتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.  

با دستگیری این افراد که معتاد نیز بودند، تعدادی از پیچ های سرقت شده نیز از آنان کشف شد و دستگیرشدگان به جرم خود مبنی بر سرقت این پیچ ها اعتراف کردند و مدعی شدند که قصدشان از سرقت تامین هزینه خرید مواد مخدر بوده است و پیش از این نرده های میانه بزرگراه را نیز سرقت کرده‌اند.

آنطور که مرکز اطلاع رسانی پلی پایتخت اعلام کرده در ادامه ماموران نسبت به شناسایی مالخر این اموال نیز اقدام کرده و او را نیز دستگیر کردند.

در حال حاضر رسیدگی به این پرونده با تشکیل پرونده برای متهمان ادامه دارد و به زودی به دادسرا ارسال خواهد شد.