شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#معاون اول

مجری تدوین "نقشه راهبردی صنعت" تعیین شد

مجری تدوین "نقشه راهبردی صنعت" تعیین شد

با حکم معاون اول رئیس جمهور، مجری تدوین نقشه راهبردی صنعت و ارتقا تولید داخل تعیین شد.

به گزاش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم،‌ در دیدار مهمی که اواسط بهمن ماه فعالان اقتصادی، تولیدکنندگان، و مدیران عالی رتبه حوزه اقتصاد و صنعت با رهبر انقلاب داشتند بیانات مهمی مطرح شد و یکی از نتایج این جلسه ماموریتی بود که  آیت الله رئیسی  به معاون اول رئیس جمهور درخصوص  تشکیل کارگروه و استفاده از نظر صاحب نظران و متخصصان برای تدوین نقشه راهبردی حوزه صنعت داد.

در همین راستا اخیرا عادل آذر رئیس موسسه آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی با حکم معاون اول رئیس جمهور به مجری تدوین نقشه راهبردی صنعت و ارتقا تولید داخل منصوب شد. همچنین موسسه عالی اموزش و پژوهش مدیریت و برنامه ریزی، به عنوان مرکزیت این مطالعات و تدوین برنامه مذکور تعیین شد.

در حکم معاون اول رئیس جمهور تاکید شده است، کلیه دستگاههای  اجرایی، شرکتهای دولتی، نهادها و موسسات  آموزش عالی و دانشگاهها نهایت همکاری را با موسسه به عمل اورند تا منویات رهبر انقلاب و دستور رئیس جمهور در کوتاه ترین زمان محقق شود.

چندی قبل معاون پارلمانی رییس جمهور با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در جمع صنعتگران گفت: بلافاصله بعد از بیانات مقام معظم رهبری، در جلسه دولت درباره بیانات معظم له بحث و مقرر شد نقشه راهبردی صنعتی و ارتقا تولید داخل با تعیین زمان بندی تدوین شود و وظایف دستگاهها به تفکیک معلوم شود.

انتهای پیام/