شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#فوتبال#تیم فوتبال#اصفهان#پیکان#ذوب آهن

مربی تیم فوتبال پیکان:

تیم ذوب آهن رقیبی قابل احترام است/ کار سخت پیکان در اصفهان

تیم ذوب آهن رقیبی قابل احترام است/ کار سخت پیکان در اصفهان

اصفهان- مربی تیم فوتبال پیکان با اشاره به سابقه حضور تعدادی از کادرفنی این تیم در تیم ذوب آهن گفت: ذوب آهن برای ما رقیبی قابل احترام است و به بردن آنها در اصفهان امیدواریم.

به گزارش خبرنگار مهر، جلال امیدیان شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پیش از مصاف با ذوب آهن اظهار داشت: می‌دانیم بازی فردا، بازی خیلی مهمی برای ما است و از اهمیت بالایی برای هر دو طرف برخوردار است.

وی با اشاره به شکست پیکان مقابل هوادار در تهران افزود: با توجه به شکست داخل خانه هفته قبل در بازی که می‌توانستیم با برد امتیاز کامل آن را کسب کنیم، به این بازی اهمیتی زیادی می‌دهیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در خصوص رقابت با تیم ذوب آهن تصریح کرد: در هر صورت بازی خارج از خانه مقابل ذوب آهن در اصفهان سخت است، این تیم حریف قابل احترامی است اما ما نیز با توجه به برنامه‌های مجتبی حسینی، برای این بازی تمهیدات لازم را داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه به بردن ذوب آهن امید زیادی داریم، ادامه داد: ذوب آهن تیمی است که مجتبی حسینی، خودم، مجید محافظت کار، امید نمازیان برخی از اعضای کادر فنی در آن بازی کرده‌ایم و به آن شناخت داریم.

امیدیان تاکید کرد: ذوب آهن برای ما حریف قابل احترامی است و مطمئن هستیم که بازی خیلی سختی داریم و باید بازیکنان از دقیقه یک تا ۹۰ با تمام قدرت و تمرکز خود در زمین بازی حاضر شوند.

به گزارش مهر، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال پیکان به دلیل چهار اخطار بودن اجازه همراهی تیم خود را در این بازی ندارد.