شهر خبر

واکنش تند آگوئرو به انتقادات از مسی در فرانسه

واکنش تند آگوئرو به انتقادات از مسی در فرانسه

ورزش سه نوشت: سرخیو آگوئرو، هم‌تیمی سابق لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین در واکنش به انتقادات رسانه‌های فرانسوی از لیونل مسی واکنش تندی نشان داد.

شاگردان مائوریسیو پوچتینو در دیدار رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 1-0 رئال مادرید را شکست دادند، اگرچه مسی با توجه به از دست دادن یک پنالتی و به‌طور کلی ناکارآمدی در حمله مورد انتقاد قرار گرفت.

پیش از این نیز انتقاداتی نسبت به عملکرد فوق ستاره آرژانتینی در پاری سن ژرمن مطرح شده بود اما با از دست دادن پنالتی مقابل رئال مادرید این مسئله به اوج خود رسید، تا جایی که نشریه اکیپ به عملکرد این بازیکن مقابل رئال نمره عجیب و فوق العاده پایین 3 از 10 را داد. 

این انتقادات حالا با واکنش هم تیمی سابق لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین یعنی سرخیو آگوئرو مواجه شده است. آگوئرو که چندی پیش به دلیل مشکل قلبی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد در دفاع از لیونل مسی گفت: "لئو خوب بازی کرد و توانست دفاع رئال مادرید را باز کند. این مسئله را به‌خاطر این که او دوست من است نمی‌گویم بلکه واقعا خوب کار کرد و تلاش زیادی انجام داد. او عالی و البته بسیار فعال بود.

در فرانسه مجلات و روزنامه‌ها مسی را کشتند. من با یک مجله فرانسوی قرار مصاحبه داشتم اما در نهایت به آن پاسخ منفی دادم چون از لیونل مسی حمایت می‌کنم. من حالا بسیار عصبانی هستم."

258 251