شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#لیونل مسی

کلکسیون ماشین های سوپر لاکچری لیونل مسی + فیلم

کلکسیون ماشین های سوپر لاکچری لیونل مسی + فیلم

صدآنلاین: لیونل مسی و کریس رونالدو ورای رقابت های شان در دنیای فوتبال، در دنیای خودروهای لوکس هم رقیب یکدیگر شده اند. همه ما آوازه کلکسیون خودروهای فوق لاکچری کریس رونالدو را شنیده ایم. اما مارادونای دوم فوتبال جهان هم از این رقابت عقب نمانده است.

به گزارش صدآنلاین لیونل مسی به سراغ لوکس ترین برندهای خودرویی رفته تا در این رقابت چیزی کم و کسر نداشته باشد. برای مشاهده ویدیوی ماشین های لوکس لیونل مسی اینجا کلیک کنید.

از آخرین مدل مرسدس بنز AMG کوپه گرفته تا رنج رور و آئودی، این ستاره فوتبال آرژانتین لوکس ترین سدان ها و شاسی بلندها را تحت تملک خود دارد.

اکثر خودروهای لوکس به تعداد محدود تولید می شوند و اغلب مالکان قبل از تولید آنها را پیش خرید می کنند و یا سفارش می دهند. در این میان، برخی سوپر ماشین ها هم مخصوص سوپر استارها تولید می شوند و نوعی رقابت برای خرید آنها میان علاقه مندان به وجود می آید.

اما تا اینجای کار خودروهایی که نام بردیم تنها گوشه ای از فهرست ماشین های لوکس لیونل مسی هستند. پرچمدار این فهرست یک فراری اسپایدر ۳۳۵ است که در نوع خود بی نظیر و یکه تاز است.

کلکسیون ماشین های سوپر لاکچری لیونل مسی + فیلم

مازراتی گرن توریزمو، آئودی آر ۸ اسپایدر، لکسوس RX ۴۵۰، رنج روور ووگ، آئودی RS ۶، فراری F۴۳۰  اسپاسدر و پاگانی از جمله خودروهای اسپرت و لوکسی هستند که در کلکسیون لیونل مسی خودنمایی می کنند.

در این میان، دو خودروی شورولت اسکالاد ۸ سیلندر و دوج چارجر ۸ سیلندر از جمله خودروهای آمریکایی هستند که در میان دیگر ماشین های این مجموعه قد علم کرده اند. جدیدترین ویدیوهای جذاب و دیدنی را در کاماپرس تماشا کنید.