عیسی سنگدوینی، سرمربی تیم والیبال پاس گرگان، درباره حضور تیمش در مرحله پلی‌آف در نخستین تجربه حضورشان در رقابت‌های لیگ برتر به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: تیم پاس سال گذشته در لیگ دسته یک 21 بازی انجام داد و به 21 برد دست پیدا کرد. تیمی که به نظرم با اقتدار موفق شد به لیگ برتر صعود کند. پاس بدون هیچ اسپانسر و به عنوان یک تیم نظامی در لیگ شرکت کرده است. اکثر بازیکنان ما سرباز هستند. تیم پاس جزو تیم های با سابقه در والیبال به شمار می رود و خوشحالم که بعد از سالها مجددا این تیم را احیا کردیم. از همان ابتدا اولویت ما حفظ تیم در سوپرلیگ بود که خوشبختانه به خوبی از پس این هدف برآمدیم. در ادامه هدفگذاریمان رسیدن به جزو 8 تیم بازی در پلی آف بود که این اتفاق هم با همدلی اعضای تیم رخ داده است. روند تمرینات ما بسیار خوب طی شد و خوشبختانه موفق شدیم با بازیکنان سرباز در لیگ برتر شگفتی ساز شویم.

وی در مورد برگزاری مسابقات پلی‌آف به صورت متمرکز اظهار کرد: در اینکه مسابقات پلی آف به صورت برگزار شود تصمیم گیرنده نهایی فدراسیون بوده و در نهایت این تصمیم را گرفت. فکر می‌کنم دلیل اصلی این اتفاق هم پاندمی کرونا باشد، به هر حال در این وضعیت که باز شاهد موج جدید این بیماری هستیم، تصمیم منطقی گرفته شده است، هرچند که انجام مسابقات به صورت رفت و برگشت جذابیت دو چندانی دارد.

سنگدوینی در پایان افزود: مهمترین نیاز ما حضور حامی مالی در کنار تیم است چون از نظر بازیکن و نیرو هیچ مشکلی نداریم. از آنجایی که در استان گلستان 3 تیم آنهم در سطح لیگ برتر فعالیت می‌کنند دو تیم زنان و مردان در رشته والیبال و یک تیم هم در رشته بسکتبال می‌طلبد که مسئولین پای کار بیایند تا شرایط جذب اسپانسر مهیا شود. همچنین جا دارد از مدیرعامل های‌وب و آقای قنبرنیا تشکر کنم که هزینه های جاری تیم را به عهده گرفتند.

انتهای پیام//