شهر خبر

حسینی کیا،نماینده مجلس :

حاصل جهاد تبیین رضایتمندی مردم از نظام است

نماینده مجلس تاکید کرد که بزرگترین رسالت مسئولان جهاد در راستای آگاه سازی مردم و نسل جوان از ارائه خدمات نظام در شرایط سخت اقتصادی است.

اعتمادآنلاین|

سیدجواد حسینی کیا، نماینده مجلس با تاکید بر اینکه رسالت همه ما باید جهاد تبیین باشد، گفت: جنگ واقعی و اصلی جهاد تبیین است همه خدمت نظام که به مردم داده می شود قابل مقایسه با دوران 2500 ساله شاهنشاهی نیست اما برخی ها در فضای مجازی، عمومی و رسانه ای به گونه ای دیگر وانمود می کنند که انگار نظام دستاوردی نداشته است که این ظلم به نظام، خون شهدا و امام است.

به گزارش خانه ملت، نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از اوجب واجبات است. امروز جهاد در فضای رسانه ای و اطلاع رسانی است، باید روشنگری صورت گیرد. پیامبر (ص) تاکید کرد که هدایت یک نفر با ارزش است بنابراین رسالت بالاتر از جهاد تبیین نیست که مقام معظم رهبری به آن تاکید داشته و باید مسئولین، خبرنگاران و تریبون داران باید مردم را از خدمات نظام آگاه کنند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: همچنین مردم را به آینده خوش بین کنند و به مردم یادآوری شود که بدانند گذشته چه بوده است در نهایت نسل نو را نسبت به وضعیت اقتصادی آگاه کنند تا بدانند در شرایط کنونی چه خدماتی ارائه می شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: حاصل چنین جهاد و آگاهی بخشی به رضایتمندی مردم از نظام و وحدت و انسجام منجر می شود.