شهر خبر

در ادامه خیانت آل خلیفه به آرمان فلسطین؛

ولیعهد بحرین به زودی به سرزمین های اشغالی سفر می کند

ولیعهد بحرین به زودی به سرزمین های اشغالی سفر می کند

سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رسانه های عربی گفت: نفتالی بنت از شاهزاده سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد و نخست وزیر بحرین برای دیدار رسمی از سرزمین‌های اشغالی دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، عبداللطیف الزیانی وزیر امور خارجه بحرین گفت: شیخ سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد بحرین دعوت نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را برای سفر به سرزمین‌های اشغالی در آینده پذیرفت.

سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی به رسانه‌های عربی گفت: نفتالی بنت از شاهزاده سلمان بن حمد آل خلیفه ولیعهد و نخست وزیر بحرین برای دیدار رسمی از رژیم صهیونیستی دعوت کرد.

گفتنی است همزمان با یازدهمین سالگرد انقلاب ۱۴ فوریه بحرین، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به عنوان نخستین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به منامه سفر کرد. منامه و تل‌آویو ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ با تلاش‌ها و فشارهای دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور وقت آمریکا، توافقنامه عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را امضا کردند.

جنبش حماس از استقبال بحرین از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی که مسئول جنایت علیه فلسطینیان است ابراز تأسف کرد. فوزی برهوم سخنگوی حماس تاکید کرد: سفر رهبران رژیم صهیونیستی به برخی پایتخت‌ها مردود است و این سفرها به تل آویو مشروعیت نمی‌دهد و خیری برای منطقه به همراه نخواهد داشت.