به‌ گزارش برنا؛ تیم والیبال ذوب‌آهن اصفهان در سومین و آخرین بازی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» با نتیجه سه بر صفر مقابل باریج‌اسانس کاشان شکست خورد تا حریف تیم پیکان در دیدار رده‌بندی شود.

فریبا صادقی در تشریح دلایل ناکامی تیمش در بازی سوم، گفت: به هر دو تیم خسته نباشید و به تیم باریج‌اسانس کاشان تبریک می‌گویم. با توجه به اتفاقاتی که دیروز در این سالن برای تیم ما رقم خورد، انتظار چنین نتیجه‌ای را داشتیم. بچه‌ها به خاطر اتفاقات دیروز هم به لحاظ روانی اذیت شدند و هم با از دست دادن یکی از بازیکنان به دلیل آسیب‌دیدگی، فشار بسیار زیادی را هم در جریان بازی متحمل شدند. بازیکنان فوق‌العاده خسته بودند و انتظار می‌رفت که امروز نتوانند در حد و اندازه خود ظاهر شوند. از طرفی فرصت 24 ساعته برای ریکاوری، زمان کوتاهی بود. به هر حال این برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته بود و ما هم تابع هستیم.

سرمربی ذوب آهن اصفهان با اشاره به حضور تیمش در دیدار رده‌بندی گفت: اشکالی ندارد. در کنار هدف رسیدن به سکو، اهداف دیگری هم داشتیم همچون استفاده از بازیکنان بومی و دارای پتانسیل که در رده سنی 19 الی 20 ساله هستند. در جریان رقابت‌های لیگ امسال توانستیم از این بازیکنان استفاده کنیم تا بتوانیم برای سال‌های آینده‌ آن‌ها در اختیار داشته باشیم.

ذوب‌آهن اصفهان هنوز این فرصت را دارد تا با پیروزی در بازی رده‌بندی مقابل پیکان، موفق به کسب سکو شود. صادقی در این خصوص گفت: با توجه به فاصله یک‌روزه تا برگزاری بازی رده‌بندی، فرصت برای برنامه‌ریزی، ریکاوری و آنالیز حریف را داریم. سعی می‌کنیم موفق به کسب سکو شویم.

وی در پاسخ به این‌ پرسش که آیا فاطمه عنایت بازیکن مصدوم تیم در دیدار رده‌بندی به ترکیب تیم ذوب‌آهن اضافه خواهد شد یا خیر؟ گفت: بعید می‌دانم. البته برای رسیدن او به بازی تلاشمان را می‌کنیم. اگر این اتفاق هم نیفتاد اشکالی برای تیم ایجاد نخواهد کرد. ما می‌توانیم از پتانسیل سایر بازیکنان استفاده کنیم.

انتهای پیام//