به گزارش برنا؛ دکتر سید حمید سجادی در دیدار با ملی پوشان تیم بسکتبال ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار بسکتبالیست ها گفت: ما در کنار شما، سرپرست فدراسیون و کادر فنی هستیم و از لحاظ مالی و معنوی حامیتان خواهیم بود و امیدوارم مسابقات و میزبانی ها را به خوبی پشت سر بگذارید.

وی در خصوص حضور تماشاچیان در مسابقات گفت: حضور تماشاچی در مسابقات بسیارخوب و پرانرژی است ما همه تلاش خود را میکنیم که این اتفاق بیفتد ولی با توجه به شرایط کرونا این تصمیمی است که باید ستاد مبارزه با کرونا با توجه به استاندارها اتخاذ کند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدوارم که با تلاش شما شاهد موفقیتتان در بازیهای آسیایی چین که از نوزدهم شهریور ماه آغاز میشوند، باشیم.

وی ادامه داد: از آنجاییکه کشورهای شرکت کننده تمام تلاش خود را برای موفقیت می کنند و شما ۶ ماه فرصت دارید که به لحاظ آمادگی فنی خود را بهبود ببخشید.

دکتر سید حمید سجادی افزود: ما نیز تمام تلاشمان را می کنیم که امکانات نرم افزاری و سخت افزاری، آنگونه که شایسته نام ورزش ایران است ادای دین کنیم.

وی در ادامه سخنانش کادر فنی ایران را از بهترین ها دانست و تلاش های آنها را مورد تقدیر قرار داد.

وزیر ورزش و‌جوانان ضمن تاکید به حمایت وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون از ورزشکاران گفت: مجموعه وزارت ورزش و جوانان در کنار شماست به ما و مسوولان فدراسیون اعتماد داشته باشید. و‌ی افزود تلاش خود را برای فراغ خاطرشما انجام خواهد داد ، شما تلاش کنید که به خوبی تمرین کنید و با بهترین تمرین ، استراحت و تمرکز بتوانید به نتایج مطلوب دست یابید.

انتهای پیام//