شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#یمن#امارات#دشمنان#درصدد#رخنه#امت#اسلامی#درون#هستند

رهبر انصارالله یمن:

دشمنان درصدد رخنه در امت اسلامی از درون هستند

دشمنان درصدد رخنه در امت اسلامی از درون هستند

عبدالملک الحوثی در دیدار با قبایل استان مارب یمن گفت که دشمنان به دنبال رخنه در امت اسلام از داخل هستند و رژیم های سعودی و امارات را برای اجرای اهداف خود بکار گرفته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «عبدالملک الحوثی» رهبر جنبش انصارالله یمن با هیاتی از قبایل مناطق الجوبه و العبدیه در استان مارب دیدار کرد.

رهبر انصارالله یمن در این دیدار خطاب به قبایل مذکور گفت: همکاری و تلاش های شما در رویدادهای اخیر درخشان و در راستای ایجاد برادری و وحدت کلمه بود.

عبدالملک الحوثی در عین حال بر صلح عمومی و همکاری با افراد سرشناس قبایل برای حل مشکلات در مناطق العبدیه و الجوبه تاکید کرد.

رهبر انصارالله یمن تصریح کرد: دشمنان در صدد رخنه در امت از داخل هستند همانطور که رژیم های سعودی و امارات را برای اجرای اهداف خود بکار گرفتند.

عبدالملک الحوثی در عین حال بر ترویج آگاهی و هوشیاری برای عدم تاثیرپذیری از فتنه جویان مزدور آمریکا و اسرائیل تاکید کرد و افزود: وظیفه ما ایجاد اتحاد و تقویت برادری و وحدت مواضع است و هرکس می خواهد به صف متجاوزان بپیوندد به میهن و قبیله خود اهانت می کند.

وی ادامه داد: خطرناکترین چیزی که امت را تهدید می کند هم پیمانی با دشمنان حقیقی آن یعنی آمریکا و اسرائیل است و هرکس که در کنار عربستان و امارات بایستد در حقیقت در کنار متحدان آمریکا و اسرائیل ایستاده است.

رهبر انصارالله یمن همچنین انجام تمام تلاش ها برای خدمت رسانی به مردم الجوبه و العبدیه را خواستار شد.