به گزارش برنا، دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» امروز (دوشنبه 25 بهمن) با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری ‌شد.

تیم والیبال سایپا مدافع عنوان قهرمانی این رقابت‌ها که در دیدار نخست (شنبه 23 بهمن) سه بر صفر پیکان را شکست داده بود، در دومین مسابقه نیز سه بر صفر فاتح میدان شد تا با دو بر متوالی در شهرآورد خودروسازان تهرانی، به دیدار نهایی لیگ برتر زنان سال 1400 صعود کند.

شاگردان مریم السادت هاشمی که رتبه چهارمی باشگاه‌های زنان آسیا را نیز در کارنامه خود دارند، در دیدار امروز که از ساعت 17 و 30 دقیقه و با نیم ساعت تاخیر به‌دلیل طولانی شدن بازی قبل آغاز شد، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 18 و 27 بر 25 پیکان را شکست دادند و فینالیست شدند.

این چهارمین دیدار دو تیم پیکان و سایپا در لیگ برتر امسال بود و نارنجی‌پوشان در هر چهار مسابقه فاتح میدان شدند.

پیکانی‌ها که در سال 99 نیز در جایگاه سوم لیگ برتر زنان قرار گرفتند، امسال نیز در ادامه مسابقات و در دیدار رده‌بندی برای کسب مجدد این عنوان به میدان خواهند رفت.

الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران تماشاگر ویژه دیدارهای امروز و در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر زنان بود.

مهین مومن، زهره اعتمادی، نسرین حق‌شناس، لیلا ویسی و داور فرحناز قویدل به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، تیم نظارتی و داوری این مسابقه را تشکیل دادند که 105 دقیقه طول کشید.

در دیگر مسابقه امروز تیم باریج اسانس کاشان سه بر یک ذوب‌آهن را شکست داد تا حریف تیم سایپا در فینال در مسابقه سوم دو تیم که ساعت 16 فردا برگزار خواهد شد، مشخص شود.

دیدار نهایی و رده‌بندی لیگ برتر زنان سال 1400 روز پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.

انتهای پیام//