شهر خبر

فرمانده نهاجا: صبوری پدران شهدا تقویت‌کننده روحیه مقاومت خلبانان جوان است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در دیدار با پدران شهدای خلبان گفت: از دست دادن فرزند اندوه بسیار بزرگی است که شما عزیزان با مقاومت و صبوری خود در برابر خبر شهادت فرزند قهرمانتان از خود نشان دادید و این درس بزرگی برای تقویت روحیه شهادت طلبی و مقاومت در خلبانان جوان نیروی هوایی الهی می‌باشد.
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در آستانه فرا رسیدن ولادت امام علی (ع) با پدران شهدای خلبان این نیرو دیدار کرد و ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و گرامیداشت روز پدر، گفت: پدران حقیقی شما عزیزان می‌باشید که سال‌ها درد دوری از فرزندان خود را به جان خریده و همچون کوهی استوار پای آرمان‌های الهی آنان ایستاده‌اید.

وی افزود: پدر واژه‌ای غیر قابل وصف می‌باشد که همواره خود را فدای خانواده و فرزندان خود برای سربلندی و آرامش آنان می‌داند و هر چه از دست خود برآید برای آنان دریغ نمی‌کند، از این رو شما پدران شهدا قطعا و بی شک معنی جدیدی به این واژه بخشیدید و فراتر از یک پدر حرکت کردید، لذا شما عزیزان علاوه بر پدر بودن داغ و غم از دست دادن فرزند را چشیده‌اید فرزندی که خود را فدایی عزت و آرامش وطن و مردمش می‌دانست و این تفکرات دست رنج شما پدران مکتبی می‌باشد، پدرانی که با صبوری خود انقلاب جدید در بعد هجران خلق کردید.

واحدی تصریح کرد: وجود شما پدران شهدا مایه برکت و رحمت برای نیروی هوایی الهی می‌باشد و خواسته ما از شما بزرگواران این است که ارتباط و نزدیکی خود را با ما حفظ کنید چرا که ما هرچه داریم از برکت خون فرزندان شما و صبوری شما عزیزان می‌باشد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش خاطر نشان کرد: ما خود را مدیون شهدا می‌دانیم، آنانی که سر دادند، ولی نگذاشتند حتی یک مشت از خاک پاک کشور عزیزمان ایران به تاراج برده شود، لذا ما کارکنان نیروی هوایی الهی از شما عزیزان انتظار داریم که مار را نیز به عنوان فرزند خود بدانید تا ان‌شاءلله بتوانیم آرمان‌های الهی آن عزیزان را حفظ و ادامه دهیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش اظهار داشت: از دست دادن فرزند اندوه بسیار بزرگی است که شما عزیزان با مقاومت و صبوری خود در برابر خبر شهادت فرزند قهرمانتان از خود نشان دادید و این درس بزرگی برای تقویت روحیه شهادت طلبی و مقاومت در خلبانان جوان نیروی هوایی الهی است.
 

 
انتهای پیام/