شهر خبر

مقام ارشد یمنی:

جنایت سعودی ها علیه یمن مشابه جنایت صهیونیست ها علیه فلسطین است

جنایت سعودی ها علیه یمن مشابه جنایت صهیونیست ها علیه فلسطین است

دبیر شورای عالی سیاسی یمن با اشاره به اینکه ائتلاف متجاوز سعودی در مختل کردن فعالیت نهادهای دولتی در صنعاء شکست خورد، جنایت سعودی ها علیه یمن را مشابه جنایت صهیونیست ها علیه فلسطین دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیر شورای عالی سیاسی یمن ائتلاف متجاوز سعودی و جامعه جهانی را مسئول تشدید تنش‌هایی دانست که زیرساخت‌های باقی مانده از نهادهای رسمی دولتی در صنعاء را هدف قرار می‌دهد.

«یاسر الحوری» که با شبکه تلویزیونی المیادین مصاحبه می‌کرد، در ادامه افزود: ائتلاف متجاوز سعودی در محقق ساختن هدف خود برای ایجاد اختلال در عملکرد نهادهای دولتی در صنعاء شکست خورد و ادعاهای این ائتلاف مبنی بر ایجاد اختلال در عملکرد نهادهای دولتی تکذیب می‌شود.

این مقام ارشد یمنی تصریح کرد: وزارتخانه‌ها و نهادها و مؤسسات دولتی به روی همه فرزندان ملت یمن باز است و برای خدمت به هموطنان و تسهیل امور روزمره آنها فعالیت می‌کند و شهروندان یمنی روزانه برای انجام کارهای خود به آن مراجعه می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: اقدامات وحشیانه ائتلاف متجاوز سعودی علیه ملت یمن، مشابه عملیات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین بلکه شدیدتر از آن است.

اظهارات این مقام یمنی در حالی است که جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد امروز دوشنبه ساختمان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در شمال صنعاء را هدف حملات خود قرار دادند. در این حملات، ساختمان وزارتخانه تخریب شد و ساختمان‌های مجاور آن نیز به شدت خسارت دیدند. جنگنده‌های ائتلاف سعودی- اماراتی همچنین مناطقی را در جنوب پایتخت یمن هدف قرار دادند.