شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

تغییر مربیان کمتر از قبل شده است؛

مدعیان قهرمانی لیگ از نظر یک پیشکسوت/ دلیل افزایش انگیزه بازیکنان

مدعیان قهرمانی لیگ از نظر یک پیشکسوت/ دلیل افزایش انگیزه بازیکنان

پیشکسوت فوتبال ایران چند تیم را مدعی قهرمانی در لیگ بیست و یکم دانست و گفت: ثبات روی نیمکت تیم ها به بهتر شدن شرایط لیگ این فصل کمک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته هفدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر در شرایطی برگزار شد که تیم استقلال با برتری یک بر صفر برابر ذوب آهن همچنان موقعیت خود را در صدر جدول حفظ کرد و تیم های پرسپولیس و سپاهان در رده های دوم و سوم ایستادند.

حمید استیلی سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در مورد کیفیت لیگ امسال گفت: با شروعی که تیم ها در نیم فصل دوم داشتند به نظرم ادامه لیگ جذابتر هم خواهد شد. یکی از دلایل این جذابیت این است که تغییر مربیان در نیم فصل اول کم رقم خورد و اکثر تیم ها ثبات داشتند.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: وقتی تیم ها روی نیمکت ثبات دارند طبیعی است که شرایط بازیکنان هم بهتر خواهد شد و طرفین می توانند با شناخت بیشتر از تفکرات یکدیگر کار را جلو ببرند.

استیلی با اشاره به قرار گرفتن فوتبال ایران در سال منتهی به جام جهانی گفت: این موضوع انگیزه بازیکنان را برای حضور در ترکیب تیم هایشان و نمایش تمام توانایی هایشان بیشتر می کند تا در نهایت بتوانند نظر مثبت سرمربی تیم ملی را جلب کنند و جزو مسافران جام جهانی باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام تیم ها را گزینه قهرمانی می دانید گفت: تیم های بالای جدول همگی برای قهرمانی شانس دارند. استقلال و سپاهان و پرسپولیس و حتی گل گهر و آلومینیوم هم می توانند جزو این گزینه ها باشند. با این حال باید تا چند هفته دیگر هم صبر کرد و دید وضعیت تیم ها چه می شود.

حمید استیلی در پایان گفت: سازمان لیگ باید برنامه مسابقات تا پایان فصل را اعلام کند تا تیم ها تکلیف شان را بدانند و بتوانند برای آماده سازی بازیکنانشان برنامه ریزی کنند.