شهر خبر
گفت‌وگو|

نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی بستری برای حل مشکلات تولیدکنندگان است

مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج از پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۰ خبر داد و گفت: برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانند بستر حل مشکلات تولیدکنندگان باشد.
در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدامات سازمان بسیج در حمایت از تولید، گفت: که در برگزار شد، خروجی ۲۶ هزار صندوق قرض‌الحسنه و تلاش یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار عضو و ۵۳۵ قطب صنایع تبدیلی و تکمیلی به‌عنوان نماینده این مجموعه‌ها بود.
 
وی با اشاره به بازیابی برای فروش محصولات تولیدی این اعضا و قطب‌های صنایع تکمیلی و تبدیلی به‌عنوان یکی از محورهای برنامه‌های قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج، تصریح کرد: برند سازی محصولات آن‌ها نیز از دیگر برنامه‌های ما درراستای حمایت از تولید است.
 
پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۰
 
مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج ظرفیت دستگاه‌های دولتی را یک تکیه‌گاه خوب برای حل مشکات این تولیدکنندگان برشمرد و اضافه کرد: باید چنین ظرفیتی در راستای حل مشکلات این تولیدکنندگان بکار گرفته شود.
 
 
پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۰
 
 
فرحی با تأکید براینکه تولیدکنندگان خرد و خانگی در برندسازی برای محصولات تولیدی خود مشکل دارند، اخذ مجوز سیب سلامت را یکی از موانع مهم بر سر راه آن‌ها دانست و تصریح کرد: برپایی نمایشگاه‌های اقتصاد مقاومتی می‌توانند بستر حل اینگونه مشکلات تولید کنندگان باشد.
 
 
مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج با اشاره به ظرفیت سازمان بسیج سازندگی در ارائه تسهیلات اشتغال‌زایی، با بیان اینکه سازمان بسیج سازندگی دنبال ایجاد بستر اشتغال در استان‌های کشور است، بسیج سازندگی در سپاه‌های استانی را مرجع مراجعه متقاضیان برای دریافت این نوع تسهیلات معرفی کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند از این ظرفیت در راستای ایجاد اشتغال استفاده کنند.
 
پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۰
 
 
فرحی از پرداخت ۳۲۰ میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال‌زایی در سال ۱۴۰۰ خبرداد و تصریح کرد: این تسهیلات به طور مثال به افرادی داده شد که در حوزه پرورش ماهی در بحث خرید بچه ماهی با مشکل مواجه بودند و در راستای رفع آن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارائه شد.
 
مدیر قرارگاه اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج در چهل و سه سالگی انقلاب اسلامی، اقتصاد مقاومتی را از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی برشمرد و اظهار داشت: سپاه پاسداران و بسیج مستضعفین تلاش‌ها و اقدامات خوبی در این راستا انجام دادند و ادامه دارد.
 
 
انتهای پیام/