شهر خبر

حاشیه دیدار استقلال - ذوب‌آهن| تصویر مرحوم پورحیدری در دستان بازیکن جدید استقلال + عکس

حاشیه دیدار استقلال - ذوب‌آهن| تصویر مرحوم پورحیدری در دستان بازیکن جدید استقلال + عکس

بازیکن جدید استقلال با تصویری از مرحوم منصور پورحیدری به زمین مسابقه آمد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال استقلال در دیداری از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امروز (یکشنبه) از ساعت 19:10 در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان رفت. این دیدار قرار بود ساعت 19 برگزار شود ولی با تأخیر 10 دقیقه‌ای آغاز شد.

* بازیکنان ذوب‌آهن در زمان گرم کردن، شورت‌های به رنگ قرمز به تن داشتند.

* محمد دانشگر مدافع استقلال پس از حضور در زمین به وحید کاظمی داور بازی گفت: آقا وحید از نظر بدنی آمادگی خوبی داری!

* در زمان گرم کردن بازیکنان دو تیم، مسئولان اجرایی ورزشگاه آزادی از طریق سیستم‌های صوتی سرودهای مربوط به باشگاه استقلال را پخش کردند.

* فریبرز محمودزاده مسئول برگزاری این دیدار بلافاصله نسبت به ترک زمین و شروع به موقع مسابقه به هر دو تیم تذکر داد تا راهی رختکن شوند.

* روزبه چشمی در غیاب سیاوش یزدانی که در این دیدار محروم است در قلب خط دفاعی بازی می‌کند.

* عزیزبک آمانوف هافبک ازبکستانی جدید آبی‌پوشان برای نخستین بار در لیست این تیم قرار گرفت و از روی نیمکت نظاره‌گر بازی است.

* بازیکنان دو تیم با اهدای شاخه گل یاد و خاطره شهدای چوار را گرامی داشتند.

* صالح حردانی مدافع جدید استقلال که با شماره پیراهن 2 در این فصل بازی می‌کند با تی‌شرتی که عکس مرحوم منصور پورحیدری در آن نقش بسته بود در زمین حاضر شد. فصل گذشته نیز محمد نادری با پوشیدن شماره 2 از خانواده مرحوم پورحیدری رخصت گرفته بود.

تیم فوتبال استقلال , تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان ,

* سیدمحمد قریشی بازیکن ذوب‌آهن در این بازی به سبک نادر محمدی مدافع سابق پیکان اوت می‌انداخت که این موضوع حساسیت خط دفاعی استقلال را بیشتر کرده بود.

* در بیشتر دقایق بازی فرهاد مجیدی از بازیکنان خط هافبک و حمله خود درخواست کرد مدافعان ذوب آهن را تحت فشار قرار دهند تا صاحب توپ شوند.

انتهای پیام/