به گزارش برنا، یحیی گل‌محمدی بعد از پیروزی سرخ پوشان برابر نساجی در مشهد، در کنفرانس خبری پس از بازی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. اینکه توانستیم قبل از دقیقه 8، دو گل بزنیم برای ما خیلی خوب است اما روی یک صحنه هم نباید به آن شکل گل بخوریم. بازی در مجموع خوب بود. در نیمه دوم هم توانستیم حریف را پرس کنیم. نساجی تیمی است که از زمین خودش خیلی خوب بازیسازی کرده و در زمین حریف فضاسازی می‌کند تا بتواند به گل برسد.

وی ادامه داد: تا جایی که توانستیم فضاها را از حریف گرفتیم و اجازه ندادیم زیاد با بازی‌سازی به زمین ما نزدیک شوند. استراتژی خوبی داشتیم که بچه‌ها خیلی خوب این کار را انجام دادند. بازی خیلی خوبی به ویژه در نیمه دوم شاهد بودیم. با وجود سنگینی مسابقه، بچه‌‌ها خیلی خوب از پس کار برآمدند. تلاش کردند و زحمت کشیدند با وجود تمام سختی‌هایی که تاکنون متحمل شده‌اند، توانستند بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

یحیی خاطرنشان کرد: تک‌تک بازیکنانی که اکنون در تیم ما بازی می‌کنند واقعاً با غیرت و باعث افتخار همه ما هستند. از تک تک آنها تشکر و این پیروزی را به همه هواداران خوب‌مان هدیه می‌کنیم. نیم‌فصل دوم اصلا راحت نیست زیرا بازی‌ها فشرده و خیلی سخت پیگیری می‌شود. باید خوب خودمان را ریکاوری کرده و از لحاظ ذهنی برای دیدارهای بعدی آماده شویم.

گل‌محمدی در مورد داوری این دیدار توضیح داد: مهدوی یکی از داوران خوب فوتبال کشورمان است. در مجموع تیم داوری قضاوت خوبی را به نمایش گذاشتند. به دلیل درگیرانه بازی کردن دو تیم صحنه‌های زیادی به وجود آمد و قضاوت مسابقه سخت بود اما تیم داوری عملکرد خوبی داشتند و از پس این مسابقه برآمدند.

سرمربی سرخ پوشان در خصوص جذب رضاییان عنوان داشت: او می‌تواند انرژی خوبی به تیم ما بدهد. امیدوارم فرم مطلوب خود را به نمایش بگذارد، با اینکه 30-40 روز از مسابقات دور بوده، اما باید خود را خیلی زود با تلاش و زحمت به فرم خوب برساند. با حضور رامین هنوز تمرینی نداشته‌ایم، با توجه به حرفه‌ای بودنش خیالم تا حدی راحت است که در این مدت حتما تمرین اختصاصی داشته‌است.

وی درباره بازیکنان تاجیک گفت: بازی سنگینی بود و در مجموع عملکرد خوبی داشتند. بازیکنانی هستند که هرچه باتجربه‌تر می‌شوند، بیشتر مفید واقع می‌شوند و به کار می‌آیند و بهتر عمل می‌کنند.

انتهای پیام//