نوذر رودنیل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا در ابتدای صحبت هایش در مورد رنگ لباس های دو تیم انتقادی را داشت و در این خصوص تاکید کرد: در این دیدار ترکیب پیراهن و شورت های ورزشی دو تیم شبیه هم بود و این موضوع برابر قانون باید در نشست  قبل از بازی توسط تیم داوری و ناظر به این مسئله توجه می شد. این شباهت برای بینندگان مشکل ساز شده بود  و این احتمال وجود داشت که در طول بازی نیز تیم داوری به مشکل برخورد می کرد.

وی در ادامه در مورد اعلام آفساید در دقیقه 36 به ضرر پرسپولیس تصریح کرد: در آن صحنه مهدی عبدی در آفساید نبود و کمک داور عجله کرد.

رودنیل در خصوص صحنه مهم این دیدار در دقیقه 50 اعلام کرد: در این صحنه برخلاف تصمیم داور، علیرضا حقیقی روی احسان پهلوان مرتکب خطا شد و داور ضمن اعلام پنالتی برای پرسپولیس می بایست دروازه بان نساجی را حداقل با یک کارت زرد جریمه می کرد.

این کارشناس داوری با اعلام این که در نیمه دوم صحنه ای که مهاجم نساجی موفق به گلزنی شد؛ خاطرنشان کرد: داور در این صحنه به درستی گل نساجی را مردود اعلام کرد. این آفساید میلی متری به درستی گرفته شد.

رودنیل با تایید اخراج ایوب کلانتری به خبرنگار برنا گفت: اخراج ایوب کلانتری کاملا درست و قانونی بود البته سعید آقایی در دقایق 25 و 86 دو خطا را مرتکب شد و در هر دو صحنه مستحق دریافت کارت زرد بود، این در حالی بود که مسعود شجاعی هم می توانست با خطایی که  دقایقی پس از کارت زرد اولش مرتکب شد، با کارت دوم جریمه شده و از بازی اخراج می شد.

وی در پایان تصریح کرد: داور در این دیدار دوندگی خوبی داشت و در صحنه ها به خوبی حضور پیدا کرد.

انتهای پیام //